کتاب کمک درسی دینی یازدهم خیلی سبز یکی از بهترین و جامع ترین کتاب های کمک درسی بوده که دانش آموزان می توانند با تهیه آن پرسش های چهار گزینه ای زیادی را حل نموده و پاسخ های تشریحی کامل آن را مشاهده نمایند.

تست های کتاب دینی یازدهم خیلی سبز

درس دین و زندگی جزو مهمترین دروس بوده که در کنکور سراسری از این کتاب سوالات فراوانی می آید.  با این وجود اگر به فکر موفقیت در آزمون کنکور هستید می توانید کتاب دینی یازدهم خیلی سبز را تهیه کرده و با مطالعه دقیق تست های آن موفقیت خود را در کنکور سراسری حتمی کنید. انتشارات خیلی سبز چند سالی است که به منظور تالیف و انتشار کتاب های کمک درسی در تمامی پایه ها شروع به کار کرده است که می توان از مهمترین کتاب های تاثیر گذار این انتشارات به دینی یازدهم اشاره نمود. کتاب کمک درسی دینی یازدهم خیلی سبز، توسط آقای حامد دورانی و آقای فیروز نژاد نجف تالیف و نگارش  شده است.

ویژگی های کتاب دینی یازدهم خیلی سبز

یکی از بزرگترین اهداف دانش آموزان پشت کنکوری قبولی در این آزمون سرنوشت ساز می باشد که با این وجود بسیاری از افراد برای آشنایی بیشتر با کنکور سراسری از کتاب های کمک درسی که دارای تست های زیادی نباشند؛ استفاده می‌کند که در این بین کتاب دینی یازدهم خیلی سبز جزو آن دسته از کتاب های کمک درسی بوده که دانش آموزان می توانند با تهیه آن کتاب درسی خود را کنار گذاشته و تنها این کتاب را مطالعه نمایند زیرا تمامی موارد مهم کتاب دینی یازدهم در این مجموعه موجود می باشد که دانش آموزان می توانند با خواندن آن رتبه عالی در کنکور سراسری کسب نمایند به طور حتم اگر دانش آموزان قبل از شرکت در آزمون کنکور در آزمون های مشابه و آزمایشی دیگری از این قبیل شرکت نمایند؛ می‌توانند با نحوه مطرح شدن سوالات کنکور آشنا شده و در زمان شرکت در این آزمون سریع تر به سوالات پاسخ دهند.

 

بخش های کتاب دینی یازدهم خیلی سبز

در کتاب دینی یازدهم خیلی سبز مولفان سعی کرده‌اند عین متن کتاب درسی را ذکر کرده تا دانش آموزان بتوانند تنها با مطالعه همین کتاب به موفقیت برسند؛ همچنین برای هر قسمت از متن سوالات کلیدی مطرح شده  که با جواب دادن به آن می توانید مفهوم کلی آن قسمت را درک کرده و همچنین در امتحانات تشریحی موفق شوید. قسمتی از کتاب، مربوط به احادیث و آیات بوده که تمامی نکات خاص در این باره نیز بیان شده است.  قسمتی دیگر در کتاب کمک درسی دینی یازدهم انتشارات خیلی سبز، به نام بهتر بدانیم نگارش شده است که کلیدی ترین نکات در این قسمت وجود دارد. آخرین قسمت آن مربوط به جمع بندی و نموداری شامل خلاصه قسمت ها می باشد. در آخر نیز کتاب تست های سراسری زیادی بیان شده که موجب می شود دانش آموزان از خرید دیگر منابع بی نیاز شده و تنها با مطالعه همین کتاب به موفقیت برسند. اگر شما هم قصد خرید مجموعه دینی یازدهم خیلی سبز را بخرید می‌توانید از طریق سایت کتابچی اقدام کنید، در حال حاضر محصول فوق با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد، که مشتریان می توانند با استفاده از آن پس از ۴ الی ۶ روز کاری کتاب را درب منزل تحویل بگیرند.

دسته بندی شده در: