درس فیزیک، از دروس اصلی و پایه ای در مقطع دبیرستان است که یادگیری هر نکته از آن، رسیدن به موفقیت در کنکور را آسان تر می کند. کتاب فیزیک یازدهم خیلی سبز، کتابی جامع برای این درس است که کلیه ی دانش آموزان رشته ی ریاضی فیزیک می توانند از آن استفاده کنند.

معرفی کتاب فیزیک یازدهم خیلی سبز

کتاب فیزیک یازدهم خیلی سبز، یکی از کتب منتشر شده توسط انتشارات خیلی سبز می باشد. فیزیک یازدهم خیلی سبز از انتشارات خیلی سبز را باید گنجینه ی ارزشمندی از تجربیات چندین ساله ی رضا سبز میدانی، نوید شاهی و همچنین ایمان سلیمان زاده دانست. تهیه ی کتاب فیزیک یازدهم انتشارات خیلی سبز را به همه ی آن هایی که در درس فیزیک، با مشکل مواجه اند و هم چنین افرادی که از ابتدا، با هدف موفقیت در آزمون کنکور سراسری درس می خوانند، توصیه می کنیم، در واقع هم به عنوان کتاب کمک درسی و هم به عنوان کتاب کنکوری می توان از آن استفاده کرد. با کتاب فیزیک یازدهم خیلی سبز، گامی بلند در یادگیری درس فیزیک یازدهم بردارید و شیرینی درس فیزیک را بچشید.

 

فیزیک یازدهم رشته ریاضی تست خیلی سبز

فیزیک یازدهم رشته ریاضی تست خیلی سبز

نویسنده : ایمان سلیمان زاده
ناشر : خیلی سبز
قیمت : ۳۷۶,۰۰۰۴۷۰,۰۰۰ تومان

ویژگی های کتاب فیزیک یازدهم خیلی سبز

آن چه مؤلفان کتاب به رشته ی تحریر در آورده اند، حاوی نکات کلیدی است که دانش آموزان در فهم آن، با مشکل رو به رو هستند و یا این که منبع سؤالات کنکور می باشد. به همین خاطر باید مهم ترین ویژگی کتاب  را هدفمند بودن آن دانست. کتاب ، مجموعه سؤالات چهار گزینه ای است که پاسخ های تشریحی این سؤالات در انتهای هر فصل ذکر شده است. هم چنین پاسخ نامه ی کلیدی آن ها نیز در انتهای کتاب، ارائه شده است که می توانید در مواقع تست زنی و ثبت تایم تست زنی خود از آن، استفاده نمایید. درسنامه هایی که در این کتاب، در نظر گرفته شده است، می تواند راهنمای خوبی برای دانش آموزان باشد. از آن جایی که سر فصل های دروس ، از مهم ترین سر فصل های کنکور سراسری می باشد، تقویت پایه ای دانش آموزان از ابتدا، می تواند نقش مهمی در کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری داشته باشد و متضمن قبولی آن ها در رشته های برتر دانشگاهی باشد

راهنمای خرید فیزیک یازدهم خیلی سبز

کتاب فیزیک یازدهم خیلی سبز، را می توانید از طریق کتابچی تهیه نمایید. برای این منظور کافی است به سایت کتابچی مراجعه نمایید و با انتخاب کتاب مورد نظر خود آن را به سبد خرید تان اضافه نمایید. در ادامه با ثبت آدرس خود و هم چنین پرداخت هزینه می توانید در سریع ترین زمان ممکن، کتاب خود را درب منزل تحویل بگیرید. نظرات سایر کاربران و دانش آموزانی که از این کتاب استفاده کرده اند را نیز در این سایت مشاهده خواهید کرد. در هر مقطع تحصیلی که باشید می توانید از سایر کتب منتشر شده توسط این انتشارات نیز بازدید کنید و هر آن چه که مورد نیاز تان است را به صورت آنلاین سفارش دهید.

دسته بندی شده در: