در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد زبان یازدهم مبتکران بپردازیم اگر دانش آموز کلاس یازدهم و یا کنکوری دارید می توانید زبان یازدهم مبتکران را تهیه کنید. این کتاب آموزش زبان یازدهم را به صورت ساده و با جزئیات ارائه می دهد به طوری که دانش آموز با استفاده از آن می تواند به تمامی مطالب کتاب مسلط شود. این کتاب طبق درسنامه ای که دارد واژگان و نکات گرامری را به دانش آموز، آموزش می دهد و در آخر یک آزمون جامع هم گنجانده شده است که می توان با استفاده از آن میزان یادگیری را محک کرد .به طور کلی کتاب زبان یازدهم مبتکران کتاب بسیار مناسبی است که می تواند توسط معلمان و دانش آموزان مورد استفاده قرار بگیرد.

زبان یازدهم مبتکران

کتاب زبان یازدهم توسط انتشارات مبتکران منتشر شده است و یکی از کتاب های پرطرفدار این انتشارت می باشد، دانش آموزانی که می خواهند در کنکور سراسری شرکت کنند می توانند از این کتاب استفاده کنند. بر اساس گفته مولف، این کتاب منبعی جامع در زمینه آموزش و یادگیری زبان سال یازدهم است، در کتاب زبان یازدهم مبتکران شاهد چهار بخش اصلی هستیم که عبارتند از گرامر، واژگان، درک مطلب و آزمون های تستی.

کتاب زبان یازدهم مبتکران همچنین دارای واژه نامه جیبی است که تمامی واژگان پایه هفتم تا دهم متوسطه را پوشش می دهد،این کتاب همچنین یک دی وی دی دارد که با استفاده از آن دانش آموزان می توانند به راحتی تلفظ لغات مربوط به سال یازدهم را یاد بگیرند.

بخش اول آموزش گرامر

بخش اول کتاب زبان یازدهم مبتکران مربوط به آموزش گرامر است که در آن به نکات مهم گرامری اشاره می کند که در کنکور بسیار کاربرد دارند، در کنار آن موضوعات تکمیلی درس نیز مورد بررسی قرار می گیرد. در قسمت پایانی پرسش هایی مربوط به گرامر وجود دارد که به صورت چهار گزینه ای می باشد. در کنار این تست ها، تست های مربوط به کنکور سراسری و دانشگاه آزاد وجود دارد که در سال های پیش به عنوان سوال مطرح شده است. بعد از تست ها نیز پاسخ نامه همه تست ها به صورت تشریحی و با ترجمه فارسی ذکر شده است.

زبان انگلیسی یازدهم تست مبتکران

زبان انگلیسی یازدهم تست مبتکران

نویسنده : روزبه شهلایی
ناشر : مبتکران
قیمت : ۱۸۲,۰۰۰۲۶۰,۰۰۰ تومان

بخش دوم آموزش واژگان

بخش دوم زبان یازدهم مبتکران مربوط به واژگان است که از روش جدیدی به منظور یادگیری واژگان بهره گرفته شده است:

  • لغات به صورت موضوعی و هدفمند دسته بندی شده اند
  • لغات در قالب مثال های رایج ارائه شده اند.
  • ترکیب های رایج لغات بررسی شده است.
  • به کلمات هم خانواده و هم معنی واژگان نیز پرداخته شده است.

در انتهای این بخش نیز سوالات تستی وجود دارد و پاسخ های آن نیز به صورت کامل و تشریحی ارائه داده شده اند.

بخش سوم آموزش مهارت های خواندن

بخش سوم زبان یازدهم مبتکران مربوط به مهارت های خواندن است در این بخش از آموزش چگونگی داشتن مهارت خواندن در زمینه درک مطلب آموزش داده می شود ، در انتهای این بخش نیز به مانند بخش های قبلی سوالات چهارگزینه ای به همراه تشریح کامل وجود دارد.

بخش چهارم آزمون های تستی

بخش چهارم زبان یازدهم مبتکران نیز مربوط به آزمون های تستی است که پرسش های تستی به همراه پاسخنامه کلیدی وجود دارد. دانش آموزان با استفاده از این بخش می توانند میزان یادگیری خود را مورد سنجش قرار دهند و در صورتی که نیاز باشد دوباره برای رفع اشکال به کتاب مراجعه کنند.

دسته بندی شده در: