هر کسی دنبال خبر می‌گرده

شاید تا الان از خودتان پرسیده باشید که چرا در فروشگاه اینترنتی کتابچی بخشی برای خرید کتاب‌های عمومی در نظر گرفته نشده؟ در جواب این سوال باید بگوییم:

کتابچی تا امروز، فروشگاه اینترنتی متخصص در زمینه کتاب‌های کمک آموزشی بود اما هدف ما رسیدن به نقطه‌ای است که شما بتوانید در هر کجای ایران که زندگی می‌کنید، بتوانید علاوه بر کتاب‌های کمک درسی، کتاب‌های عمومی شامل رمان‌ها، مجموعه داستان‌ها و اشعار و تمامی کتاب‌های مورد نظرتان را در هر زمینه و موضوعی، از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن کتابچی سفارش دهید.

از کِی؟

شروع فروش رسمی کتاب‌های عمومی همزمان شده است با «شب یلدا».

ما برای شروع، رمان‌های پرفروش، مثل: ملت عشق، چشم‌هایش، هنر خوب زندگی کردن، طریق بسمل شدن، من پیش از تو، پس از تو، عقاید یک دلقک، جای خالی سلوچ و را در اختیار شما کاربران قرار داده‌ایم که به راحتی و همانند کتاب‌های کمک درسی می‌توانید آنها را از طریق سایت و یا اپلیکیشن کتابچی سفارش دهید. کاربرانی که در «شب یلدا» سفارش‌شان را ثبت می‌کنند، منتظر هدیه‌ای از طرف کتابچی باشند.

ملت عشق

ملت عشق

ناشر : ققنوس
مترجم : ارسلان فصیحی
قیمت : ۳۲۴,۰۰۰۳۶۰,۰۰۰ تومان

شاید تعداد این کتاب‌ها برای شروع فعالیت کم به نظر برسد اما قصد داریم بدون از دست دادن کیفیت در تهیه و ارسال کتاب‌ها، هر هفته عناوین بیشتری را با توجه به علایق و کتاب‌های درخواستی شما، در اختیارتان قرار دهیم.

چشمهایش

چشمهایش

ناشر : نگاه
قیمت : ۲۳۸,۵۰۰۲۶۵,۰۰۰ تومان

به کمک شما احتیاج داریم.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که خرید اینترنتی را به خرید حضوری و وقت گیر ترجیح می‌دهند، اسم کتاب مورد نظرتان را زیر همین پست، به لیست کتاب‌های کتابچی اضافه کنید تا ما در اسرع وقت، کتاب یا کتاب‌های درخواستی شما را تهیه کرده و در اختیارتان قرار بدهیم.

رسم ما در کتابچی

ما در فروشگاه اینترنتی کتابچی، صرفا به میزان فروش فکر نمی‌کنیم بلکه رضایت خاطر شما برای ما در اولویت است. به همین دلیل ما، با ارائه نمونه کتاب‌ها و توضیحات کامل در مورد کتاب و موضوع آن، به شما این امکان را می‌دهیم که اگر بین خرید چند کتاب شک داشتید به اطمینان خاطر برسید و خرید بهتری داشته باشید.

ضمانت بازگشت کالا

ما تا به امروز سعی کردیم که ضمانت بازگشت کالا برای کتاب‌های کمک درسی به طور کامل انجام شود و با لطف خدا و اطمینان شما توانستیم در این امر موفق باشیم. برای اطمینان از بازگشت کالا کافی است شما فقط در مدت زمان مشخص شده با پشتبانی کتابچی تماس بگیرید.

با اضافه شدن کتاب‌های عمومی به فروشگاه اینترنتی کتابچی، قرارمان برای ضمانت بازگشت کالا، شامل حال این دسته از کتاب‌ها هم خواهد شد.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

,