«ملت عشق» نام رمانی نوشته «الیف شافاک» است که در سال ۲۰۱۰ به صورت همزمان به دو زبان انگلیسی و ترکی منتشر شد. «ارسلان فصیحی» آن را به فارسی برگردانده و توسط انتشارات ققنوس منتشر شده است. نام انگلیسی این کتاب چهل قانون عشق است که چهل قاعده عشق را از زبان شمس تبریزی روایت می‌کند.

کتاب صوتی ملت عشق

ملت عشق، داستان جست‏‌وجوی «مولانا» به دنبال «شمس» است و پس از آن، دوستی شمس و مولانا. این رمان، روایتی شاعرانه از احوالات این دو نفر است. اگر می‌خواهید کتاب ملت عشق را بخوانید و دوست دارید کسی برایتان کتاب بخواند و قصه تعریف کند می‌توانید کتاب صوتی ملت عشق را از اینجا دانلود کنید و با صدای پروین محمدیان بشنوید.

برای شنیدن این کتاب، فقط بیست و چهار ساعت زمان لازم دارید.

 این کتاب صوتی توسط دامون آذری کارگردانی و تهیه شده است. در آغاز رمان صوتی ملت عشق اثر الیف شافاک می‏شنویم: «مولانا خودش را «خاموش» می‌‏نامید؛ یعنی ساکت. هیچ به این موضوع اندیشید که شاعری، آن هم شاعری که آوازه‌‏اش عالم‌گیر شده، انسانی که کار و بارش، هستی‌‏اش، چیستی‌‏اش، حتی هوایی که تنفس می‏‌کند، چیزی نیست جز کلمه‏‌ها و امضایش را پای بیش از پنجاه هزار بیت پرمعنا گذاشته، چطور می‏‌شود که خودش را «خاموش» بنامد؟»

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و خواندن توضیحات کامل‌تر به سایت آوانامه مراجعه کنید. و برای شنیدن این کتاب به زبان اصلی می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید و بشنوید.

دانلود PDF کتاب ملت عشق

کتاب‌های PDF اگر چه برای صرفه جویی در زمان، و دسترسی آسان به آن، مخاطبین زیادی را به خود جذب کرده اما هنوز نتوانسته‌اند جایگزین کتاب‌های کاغذی بشوند.

کتاب ملت عشق در هشت سالی که منتشر شده بیش از پانصد بار به چاپ رسیده است. اگر می‌خواهید این کتاب با داستان جذابش را به زبان اصلی و بدون اشتباهات احتمالی ترجمه، حذف و سانسور بخوانید می‌توانید فایل PDF آن را از اینجا دانلود کنید.

خرید اینترنتی کتاب ملت عشق

مطمئنا بخش‌های جذاب و جملاتی از کتاب ملت عشق را با ترجمه ارسلان فصیحی، شنیده‌اید و یا آنها را جایی خوانده‌اید. زندگی داستان اللا و عزیز و علاقه‌ای که به مرور بین‌شان به وجود می‌آید، در این کتاب، موازی با داستان شمس و مولانا پیش می‌رود و قصه‌ای را می‌سازند که می‌تواند شما را برای چندین ساعت و حتی چندین روز درگیر کند. اگر از موضوع این کتاب اطلاعاتی ندارید می‌توانید اینجا با کتاب ملت عشق و داستان آن آشنا شوید و اینجا در مورد چهل قانون عشق یا همان چهل قاعده عشق که از زبان شمس نوشته می‌شود، بخوانید.

ملت عشق

ملت عشق

ناشر : ققنوس
مترجم : ارسلان فصیحی
قیمت : ۳۲۴,۰۰۰۳۶۰,۰۰۰ تومان

بی شک جذب داستانش خواهید شد و اگر تصمیم گرفتید آن را داشته باشید تا خودتان این کتاب را ورق بزنید و بخوانید، می‌توانید برای خرید اینترنتی کتاب ملت عشق به فروشگاه اینترنتی کتابچی مراجعه کنید.

دسته بندی شده در: