«جزء از کل» نخستین رمان «استیو تولتز» نویسنده استرالیایی است که نوشتنش ۵ سال طول کشید و بعد از انتشار، نامزد دریافت جایزه بوکر شد. این کتاب با ترجمه‌ «پیمان خاکسار» در اسفند ماه سال ۱۳۹۳، در ۶۵۶صفحه و توسط نشر چشمه به چاپ رسیده و تاکنون چهل و یک نوبت تجدید چاپ شده است.

کتاب صوتی جزء از کل

پاراگراف اول این کتاب به پاراگراف اول رمان بیگانه نوشته آلبر کامو –که از بهترین شروع‌های تاریخ ادبیات است- پهلو می‌زند:

«هیچ‌وقت نمی‌شنوید ورزشکاری در حادثه‌ای فجیع حس بویایی‌اش را از دست بدهد. اگر کائنات تصمیم بگیرد درسی دردناک به ما انسان‌ها بدهد، که البته این درس هم به هیچ درد زندگی آینده‌مان نخورد، مثل روز روشن است که ورزشکار باید پایش را از دست بدهد، فیلسوف عقلش، نقاش چشمش، آهنگساز گوشش و آشپز زبانش. درس من؟ من آزادی‌ام را از دست دادم…»

برای دریافت و شنیدن کتاب صوتی جزء از کل به زبان اصلی، شما می‌توانید این کتاب را از اینجا دانلود کنید و آن را با صدای Colin Mcphillamy و Craig Baldwin بشنوید. شنیدن کتاب صوتی جزء از کل، بیش از یک شبانه روز وقت می‌خواهد.

 دانلود PDF کتاب جزء از کل

در مورد جذابیت کتاب جزء از کل همین بس که لس آنجلس تایمز در مورد این کتاب نوشته است« جزء از کل، یک داستان غنی پدر و پسری، پر از ماجرا و طنز و شخصیت‌هایی است که خواننده را یاد آدم‌‌های چارلز دیکنز و جان ایروینگ می‌اندازند…»

جزء از کل

جزء از کل

نویسنده : استیو تولتز
ناشر : چشمه
مترجم : پیمان خاکسار
قیمت : ۳۷۸,۰۰۰۴۲۰,۰۰۰ تومان

اگر چه خواندن کتاب‌های PDF لذت ورق زدن کتاب‌های کاغذی را ندارند اما اگر به خواندن کتاب‌های پی‌دی‌اف علاقمندید، می‌توانید نسخه زبان اصلی کتاب جزء از کل را از اینجا دانلود کنید و بخوانید. یکی از ویژگی‌های خوب خواندن کتاب‌های زبان انگلیسی، اطمینان از نداشتن اشتباهات ترجمه، حذف و سانسور زمان چاپ است.

خرید اینترنتی کتاب جزء از کل

همانطور که در معرفی و نقد کتاب جزء از کل نوشتیم، اگر بخواهید خلاصه داستان جزء از کل را برای دوست‌تان تعریف کنید گمان نمی‌کنم بتوانید چیز دیگری جز این‌ها بگویید که: «قصه‌اش درباره پدر و پسری است که در عین متفاوت بودن شخصیت‌شان، به یکدیگر شبیه‌اند و این اتفاق یکی از نقاط قوت داستان محسوب می‌شود. چسبر راوی اول این داستان است و مدام از ترس‌هایش حرف می‌زند، ترس از شبیه شدن به زندگی پدرش مارتین و عمویش تری…» این خلاصه داستان همه اتفاقات کتاب نیست اما در نگاه اول و تعریف کلی، می‌توان به این موضوعات اشاره کرد.

تم کتاب جزء از کل فلسفی است و در صفحات این کتاب خواننده با اتفاقات جذاب و هیجان انگیزی روبرو می‌شود که دوست دارد بیشتر و بیشتر بخواند تا به انتهای کتاب برسد و بفهمد قصه چطور تمام می‌شود. این کتاب می‌تواند شما را برای ساعت‌های طولانی سرگرم و در عین حال به فکر وادار کند. شما می‌تو­­انید برای خرید اینترنتی کتاب جزء از کل به فروشگاه اینترنتی کتابچی مراجعه کنید.

دسته بندی شده در: