برای شرکت در کنکورهای سراسری و آزاد سال ۱۳۹۹ می بایست به بهترین منابع دروس عمومی توجه نمایید. ادبیات، عربی، زبان انگلیسی و دین و زندگی را می توان از دروس مهم عمومی عنوان نمود. هر کدام از این دروس از منابع کمک درسی و آموزشی مختلفی برخوردارند. انتشارات گاج و نشر الگو در ارائه کتاب های کمک درسی ادبیات موفق عمل کرده اند که می توان به کتاب هایی همچون کتاب آرایه های ادبی، کتاب دستور زبان فارسی، کتاب قرابت معنایی، کتاب لغت و املا و کتاب آرایه های ادبی میکرو طلایی گاج اشاره نمود. دروس دیگری همچون عربی، دین و زندگی و زبان انگلیسی نیز از کتاب های کمک درسی برخوردارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

بهترین منابع دروس عمومی کنکور سال ۹۹

عوامل بسیاری موفقیت در کنکورهای سراسری و آزاد را رقم می زنند که یکی از مهمترین آنها منابع کمک درسی عمومی و تخصصی است. با یک انتخاب درست و به جا در این زمینه مسلما نیمی از راه را خواهید پیمود و در نیم دیگر تمرکز خود را بر روی دیگر عوامل معطوف خواهید کرد. درصد دروس عمومی بی شک از مهمترین و تاثیرگذارترین ها در تعیین سرنوشت افراد پشت کنکوری می باشد.

 منابع کمک درسی مختلفی در این زمینه وجود دارند که هر کدام از مسیر مشخصی برای رسیدن به موفقیت در کنکور استفاده می کنند. انتخاب این منابع درسی با موفقیت همراه خواهد بود که از نظرات متخصصین و افراد با تجربه در این امر پشت کنکوری ها استفاده نمایند. در مطلب امروز سعی داریم به بهترین منابع دروس عمومی کنکور سال ۹۹ بیشتر بپردازیم پس با ما همچنان همراه باشید.

بهترین منابع دروس عمومی در ادبیات

بی شک درس ادبیات و میزان درصد آن در موفقیت در کنکور تاثیرگذار می باشد. این درس به قدری از اهمیت بالایی برخوردار است که افراد بسیاری قبل از کنکور از بهترین منابع کمک درسی آن استفاده می کنند تا درصد بالایی از سوالات مربوط به ادبیات را به درستی پاسخ دهند. بهترین منابع دروس عمومی در ادبیات به یک یا دو مورد ختم نمی شوند چرا که موارد بسیاری در این درس در نظر گرفته می شوند.

 مطالعه خط به خط و نکته به نکته هر درس عمومی از جمله ادبیات قبل از مراجعه به کتاب های کمک درسی و آموزشی توصیه می شود تا دانش آموز با تسلط بیشتری بتواند به سوالات چهار گزینه ای پاسخ دهند. نشر الگو و گاج از منابع کمک آموزشی موفق در این درس شناخته می شوند که می توان از کتاب های موضوعی آنها استفاده نمود. در ادامه به چند مورد از بهترین منابع دروس عمومی مربوط به  این درس خواهیم پرداخت.

انواع کتاب های کمک درسی ادبیات نشر الگو از بهترین منابع دروس عمومی

همانطور که در بخش قبلی نیز عنوان نمودیم ادبیات از کتاب های کمک آموزشی و موضوعی مختلفی برخوردار است که هر کدام می توانند از بهترین منابع دروس عمومی شناخته شوند. در این بین نشر الگو نیز کتاب های مبحثی در این درس را به چاپ رسانده است که می توان به کتاب آرایه های ادبی، کتاب دستور زبان فارسی، کتاب قرابت معنایی، کتاب لغت و املا و چندین مورد دیگر اشاره کرد.

آرایه‌های ادبی الگو

آرایه‌های ادبی الگو

نویسنده : علیرضا عبدالمحمدی
ناشر : الگو
قیمت : ۵۹,۲۰۰۷۴,۰۰۰ تومان

کتاب های کمک درسی نشر الگو که به معرفی آنها پرداختیم برای دانش آموزان تمامی رشته ها نگارش شده اند و از نکات طلایی برای پاسخگویی به سوالات چهار گزینه ای برخوردار می باشند. در کنار نشر الگو می توان از کتاب های میکرو طبقه بندی شده گاج در درس ادبیات نیز یاد کرد.

انواع کتاب های کمک درسی ادبیات گاج از بهترین منابع دروس عمومی

در کنار کتاب های کمک درسی نشر الگو می توان چندین کتاب آموزشی دیگر را که توسط انتشارات شناخته شده گاج تالیف شده است را در این بخش معرفی نمود. کتاب آرایه های ادبی یکی از این منابع محسوب می شود که جزء کتاب های میکرو طلایی گاج شناخته می شود. این کتاب به بخش های مختلفی (۴ بخش) تقسیم شده است که در هر کدام نکات طلایی در اختیار دانش آموزان عزیز قرار گرفته اند.

 از دیگر کتاب های کمک درسی این انتشارات می توان به کتاب قرابت معنایی اشاره کرد. این کتاب نیز در دسته بندی میکرو طلایی گاج قرار می گیرد که دارای سه بخش مجزا می باشد. کتاب واژگان فارسی و املا نیز به صورت درس به درس شما را در فهم مطالب در این حوزه یاری می رساند. این کتاب نیز از سری کتاب های میکرو طلایی گاج می باشد.

آرایه‌های ادبی مینی میکرو طلایی گاج

آرایه‌های ادبی مینی میکرو طلایی گاج

نویسنده : فرشته صابریان
ناشر : گاج
قیمت : ۶۴,۷۸۰۷۹,۰۰۰ تومان

نکات مهم در رابطه با منابع ادبیات از بهترین منابع دروس عمومی

در دو بخش قبلی به معرفی دو انتشارات مهم و شناخته شده در رابطه با درس ادبیات فارسی پرداختیم. هر کدام از این کتاب های کمک درسی نکات ریز و درشتی را در خود جای داده اند که دانش آموزان و افراد پشت کنکوری می توانند از آنها برای پاسخگویی به سوالات کنکورهای آزاد و سراسری استفاده نمایند. در کتاب های کمک آموزشی نشر الگو شما عزیزان با بخشی به نام پاسخنامه مواجه خواهید شد که پس از پاسخگویی به سوالات چهار گزینه ای می توانید به آن مراجعه نمایید.

 تست های کتاب های این انتشارات اغلب کلی و ترکیبی می باشند. در برخی دیگر از منابع با سوالات دسته بندی شده مواجه می شوید که بر اساس دشوار و آسان طبقه بندی شده اند. کتاب های میکرو طلایی گاج نیز با نگارش منحصر به فرد خود دانش آموزان را به چالش برای فهم دستور زبان فارسی می کشانند. در برخی از این کتاب ها پاسخ نامه تشریحی در نظر گرفته شده است.

بهترین منابع دروس عمومی در درس عربی

در کنار ادبیات نمی توان از اهمیت درس عربی در کنکورهای آزاد و سراسری غافل شد. برای این درس نیز کتاب های کمک درسی و آموزشی مختلفی به نگارش درآمده اند که نکات طلایی را می توان در صفحات آنها به وضوح مشاهده نمود. همانطور که اشاره شد منابع مختلفی در این درس قابل استفاده می باشند اما از مهمترین و بهترین منابع دروس عمومی می توان به کتاب های گاج نقره ای اشاره کرد.

 این کتاب ها از سری میکرو طبقه بندی شده می باشند و دارای محتوای مناسب برای فرا گرفتن درس عربی هستند. کتاب عربی جامع از سری کتاب های گاج نقره ای به نگارش خدیجه علی پور را می توان در این مبحث معرفی نمود. این کتاب از ویژگی های تالیفی مشخصی برخوردار است که در بخش بعدی به آنها بیشتر خواهیم پرداخت.

ویژگی های کتاب عربی جامع گاج از بهترین  منابع دروس عمومی

کتاب عربی جامع کنکور گاج که یکی از کتاب های نقره ای و میکرو طبقه بندی شده این انتشارات است در لیست بهترین منابع دروس عمومی جای می گیرد. این کتاب درس به درس نکات مهمی را عنوان نموده است. مثال و نکات آموزشی و کاربردی در بخش درس‌ نامه این کتاب به چشم می خورند.

سوالات چهار گزینه ای درج شده در این کتاب اغلب به صورت تالیفی می باشند، هر چند سوالات کنکور سال های قبل نیز بخشی از این کتاب آموزشی را به خود اختصاص داده اند. در پاسخ نامه این کتاب با دلیل نادرست بودن پاسخ های غلط دیگر مواجه خواهید شد که در پس خود نکات مهمی را جای داده اند. دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته های تجربی و ریاضی می توانند از این کتاب به عنوان بکی از بهترین منابع دروس عمومی  برای شرکت در کنکور استفاده نمایند.

عربی جامع کنکور میکرو گاج

عربی جامع کنکور میکرو گاج

نویسنده : گروه مولفان
ناشر : گاج
قیمت : ۱۹۶,۸۰۰۲۴۰,۰۰۰ تومان

بهترین  منابع دروس عمومی در درس دین و زندگی

در این بخش به معرفی بهترین منابع دروس عمومی در درس دین و زندگی که یکی از دروس مهم در کنکورهای مختلف است خواهیم پرداخت. یکی از مهمترین نکاتی که در رابطه با درس دین و زندگی می بایست به آن اشاره نمود مفهومی شدن سوالات چهار گزینه ای مربوط به آن در کنکورهای آزاد و سراسری می باشد.

 با توجه به این موضوع برای رسیدن به درصد مناسب در این درس عمومی می بایست از کتاب های کمک درسی که با این محوریت به نگارش رسیده اند استفاده نمود. یکی از این منابع مربوط به انتشارات سفیر خرد با عنوان کتاب جامع دین و زندگی می باشد. مسلم بهمن آبادی که در گذشته از مولفان کتاب های انتشارات نشر الگو بوده اند نگارش این کتاب را انجام داده اند. در ادامه به معرفی ویژگی های تالیفی و آموزشی این کتاب بیشتر خواهیم پرداخت.

ویژگی های کتاب دین و زندگی سفیر خرد از بهترین  منابع دروس عمومی

همانطور که در بخش قبلی نیز عنوان نمودیم از سری کتاب های آموزشی درس عربی می توان به کتاب دین و زندگی سفیر خرد اشاره کرد. این کتاب از خصوصیات آموزشی و تالیفی مثبتی برخوردار است که در این بخش بیشتر به آنها اشاره خواهد شد. تمامی نکات و جزئیات کتاب درسی دین و زندگی در این کتاب عنوان شده است که می توان به آیات مختلف در آن اشاره نمود.

 نظم و دقت در درس نامه این کتاب کمک آموزشی قابل مشاهده می باشد. تست های این کتاب دارای ویژگی های مختلفی می باشند. سوالات چهار گزینه ای تالیفی، خط به خط و همچنین مفهومی در این کتاب به نگارش درآمده اند. اگر به دنبال کتاب کمک درسی هستید که از سوالات کنکور سال های قبل در آن استفاده شده باشد ما به شما کتاب دین و زندگی انتشارات سفیر خرد را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. در ادامه به معرفی یکی دیگر از بهترین منابع دروس عمومی در زبان انگلیسی خواهیم پرداخت.

دین و زندگی پایه کنکور سفیر خرد

دین و زندگی پایه کنکور سفیر خرد

نویسنده : مسلم بهمن آبادی
ناشر : سفیر خرد

بهترین  منابع دروس عمومی در درس زبان انگلیسی

اگر از داوطلبانی هستید که برای چندمین سال است که برای موفقیت در کنکورهای سراسری و آزاد تلاش می کنید مسلما می دانید که درس زبان انگلیسی و میزان درصد آن در اینگونه از آزمون ها از اهمیت بالایی برخوردار است. برای اینکه بتوانید این درس را به صورت نکته به نکته مطالعه کنید نیاز به کتاب کمک آموزشی خواهید داشت که به طور جامع و کامل مطالب این درس را در خود جای داده باشد.

کتاب و منابع مختلفی را می توان برای این درس عنوان نمود که هر کدام در صفحات خود از نکات و سوالات چهار گزینه ای مختلفی استفاده نموده اند. یکی از بهترین منابع دروس عمومی در درس زبان انگلیسی کتاب زبان جامع مبتکران می باشد. شهاب اناری شخصی است که تالیف این کتاب را بر عهده گرفته است. در ادامه بیشتر به معرفی این کتاب خواهیم پرداخت.

ویژگی های کتاب زبان جامع مبتکران از بهترین  منابع دروس عمومی

کتاب زبان جامع از انتشارات مبتکران یکی از بهترین منابع دروس عمومی کنکور سال ۹۹ می باشد که در این بخش به معرفی ویژگی های مهم آن خواهیم پرداخت. این کتاب شامل تمامی مطالب سال های دهم تا دوازدهم به انضمام نکات طلایی پایه هفتم می باشد. در بخش درس‌ نامه با موضوعات مهمی در رابطه با گرامر آشنا خواهید شد. سوالات چهار گزینه ای مختلف نیز در رابطه با گرامر در این بخش به چشم می خورند.

 درک مطلب نیز با تکنیک های مختلف در این کتاب عنوان شده است. برای یادگیری مناسب تر از متن های تمرینی مختلفی استفاده شده است. با خرید این کتاب از هدیه آن، که یک واژه نامه جیبی هوشمند است نیز می توانید استفاده نمایید. در این کتاب شما عزیزان می توانید از دیگر منابع درس زبان انگلیسی مانند کتاب های خیلی سبز نیز استفاده نمایید.

زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران

زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران

نویسنده : روزبه شهلایی
ناشر : مبتکران
قیمت : ۳۴۳,۰۰۰۴۹۰,۰۰۰ تومان

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

,