کتاب کمک درسی ریاضیات تجربی جامع از انتشارات خیلی سبز می‌باشد. در این کتاب شما با چندین فصل مواجه می‌شوید که هر کدام دارای درسنامه و سؤالات چهارگزینه‌ای برتر هستند.

کتاب کمک درسی ریاضیات تجربی جامع از انتشارات خیلی سبز

  کتاب کمک درسی ریاضیات تجربی جامع از انتشارات خیلی سبز مخصوص دانش آموزی پایه دوازدهم نگارش شده است. جلد دوم این کتاب را آقایان سروش موئینی، رسول محسنی منش و کوروش اسلامی نوشته‌اند. این کتاب که به شکل پرسش‌های چهارگزینه‌ای تألیف شده برای شرکت در کنکور جدید به نگارش رسیده است. کتاب کمک درسی ریاضیات تجربی مانند کتاب درسی شامل ۷ فصل مهم است.

محتوای کلی این کتاب طوری است که ابتدا دانش آموزان درس نامه هر فصل را مورد مطالعه و بررسی قرار می‌دهند که درون هر درسنامه نیز یک یا دو تست طراحی و به نگارش درآمده است. این تست‌ها در کادرهای بنفش رنگ برای فهم بیشتر و بهتر مطالب گردآوری شده‌اند. در پایان هر درس نیز پرسش‌های چهار گزینه ای همان درس نیز ذکر شده است. پاسخنامه تشریحی سؤالات برگزیده کنکور سراسری سال ۹۷ و پاسخ به سؤالات برگزیده به همراه پاسخنامه کلیدی نیز در بخش‌های انتهای کتاب آورده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کتاب کمک درسی ریاضیات تجربی جامع همچنان با ما همراه باشید.

ویژگی‌های کتاب کمک درسی ریاضیات تجربی جامع از انتشارات خیلی سبز

چهار ویژگی برجسته و بسیار ممتاز را می‌توان برای کتاب کمک درسی ریاضیات تجربی جامع از انتشارات خیلی سبز برای شما دانش آموزان عزیز بازگو کرد. البته ویژگی‌های این کتاب بیشتر از این موارد می‌باشند که به دلیل خلاصه گویی مطالب به همین چهار مورد اکتفا می‌کنیم.

  • ویژگی اول درسنامه کامل: ارائه درسنامه کامل، بسیار منظم و دسته بندی شده سبب محبوبیت کتاب فوق برای دانش آموزان رشته تجربی شده است.
  • ویژگی دوم پاسخ‌های کاملاً تشریحی: اگر مطلبی را در درس نامه متوجه نشده اید می‌توانید همان مطلب را بعد از بررسی تست‌های آن در بخش پاسخ‌های تشریحی جستجو کنید.
  • ویژگی سوم: پوشش تست‌های تمام تمارین کتاب درسی به همراه ارائه بیش از ۱۰۰۰ تست و پرسش‌های چهار گزینه ای که در هر یک نکته یا نکاتی نهفته است.
  • ویژگی چهارم: ارائه و پوشش سؤالات منتخب کنکورهای سراسری مخصوصاً کنکور سراسری سال ۹۷ جهت آشنایی بیشتر و بهتر دانش‌آموزان با مدل‌های مختلف سؤالات کنکور.

چگونگی سؤالات تستی در کتاب کمک درسی ریاضیات تجربی جامع از انتشارات خیلی سبز

در کتاب کمک درسی ریاضیات تجربی جامع از انتشارات خیلی سبز از تمرین، فعالیت‌ها و کار در کلاس‌ها تست طراحی شده است. تست و سؤالات گردآوری شده از آسان به سخت به صورت پلکانی حرکت می‌کنند. در پایان کتاب نیز تست هایی با عنوان تست‌های سری Z فراهم شده اند. این تست‌ها برای دانش آموزانی که می‌خواهند دانش ریاضیات خود را محک بزنند مناسب است.

  تست‌های سری Z بسیار دشوار بوده و کار هر کسی نیست که بتواند این تست‌ها را پاسخ دهد. به صورت کلی تست‌های ریاضیات مخصوص دانش آموزان تجربی به شکلی گردآوری شده‌اند که بتوان شما دانش آموزان را برای رتبه‌های بسیار خوب آماده ساخت. این نکته را یادآور می‌شویم که تمامی پرسش‌های چهارگزینه‌ای این کتاب دارای پاسخنامه تشریحی است که این عامل سبب شده دانش‌آموزان به نکات بیشتری دستیابی داشته باشند.

دسته بندی شده در: