در میان کتاب‌های آموزشی و کمک درسی مختلفی که در بازار وجود دارد کتاب زیست شناسی دهم آی کیو از سوالات بسیار مهمی برخوردار است که می‌تواند برای دانش آموزان برتر یک فرصت ایده آل برای آشنا شدن با سوالات تستی مشابه در کنکور محسوب شود.

زیست شناسی دهم آی کیو ویژه دانش آموزان برتر

 با توجه به اینکه امروزه سوالات مختلفی در رابطه با درس زیست شناسی در آموزشگاه‌های مختلف برای سنجیدن میزان توانایی دانش‌آموزان و افراد پشت کنکوری مطرح می‌شود ما بر آن بوده ایم که به شما دوستان عزیز کتابی موفق در این زمینه را معرفی کنیم. نام این کتاب زیست شناسی دهم آی کیو است که از انتشارات بین‌المللی گاج می‌باشد.

آی کیو زیست شناسی دهم گاج

آی کیو زیست شناسی دهم گاج

نویسنده : بهروز شهابی
ناشر : گاج
قیمت : ۳۳۱,۲۸۰۴۰۴,۰۰۰ تومان

کتاب زیست شناسی یک کتاب کاملا تستی بوده و برای کسانی که فرصت کافی برای خواندن کتاب درسی زیست شناسی دهم را ندارند یک انتخاب ایده آل شناخته می‌شود. در این کتاب سعی بر آن شده است که پرسش‌های چهار گزینه ای برای دانش آموزانی که نیاز به سوالات کمی دشوارتر دارند انتخاب شود. با توجه به این موضوع این کتاب از چند فصل مهم تشکیل شده است که در بخش بعدی در رابطه با تمامی فصول این کتاب و همچنین سوالاتی که در آن مطرح شده اطلاعاتی را برای شما دانش آموزان و افراد کنکوری بازگو خواهیم کرد.

فصول کتاب زیست شناسی دهم آی کیو

 کتاب زیست شناسی دهم آی کیو که از انتشارات گاج می‌باشد و دارای هزار سوال به صورت پرسش‌های چهار گزینه ای می‌باشد. این کتاب از چندین فصل تشکیل شده است که با بخش‌های مختلف همراه می‌باشد. در تمامی ۷ فصل شما می‌توانید سوالات چهار گزینه ای استاندارد مربوط به زیست شناسی دهم را مشاهده کنید.

 البته یادآور شویم که در هر فصل شما با سوالات تستی به صورت آموزشی و سنجشی مواجه می‌شوید که پاسخ‌های تشریحی در انتهای آنها با تمامی نکات ذکر شده است؛ بنابراین دانش‌آموزان می‌توانند پس از مطالعه کلی مطالبی که در ابتدای هر فصل عنوان شده است خود را با تست‌های مختلف که در این کتاب در انتها آورده شده محک بزنند. همچنین می‌توانید در میان پاسخ‌های تشریحی نکات مربوط به نمودارها و جدول‌ها را به خوبی مشاهده کنید.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

,