کتاب کمک درسی عربی دوازدهم میکرو از انتشارات گاج از چهار بخش با عنوان درس یک تا چهار برخوردار است. در هر کدام از درسنامه‌های کتاب کمک درسی فوق با بخش‌های مختلفی مواجه خواهید شد. در ادامه این کتاب را بیشتر معرفی خواهیم کرد.

کتاب کمک درسی عربی دوازدهم میکرو

جهت آمادگی برای حضور در آزمون‌های مهمی همچون کنکورهای سراسری و آزاد مطالعه کتاب‌های میکرو گاج بسیار توصیه می‌شود. این دست از کتاب‌های کمک درسی از نکات و مطالب دسته بندی شده براساس محتوای کتب درسی برخوردارند که با چند بار مطالعه آن‌ها می‌توان بر مطالب آن‌ها مسلط شد. عربی جزء دروس مهم در آزمون‌های مختلف می‌باشد. این درس از قواعد وترجمه به همراه واژگان برخوردار است که مطالعه آن‌ها تنها با اکتفا به کتاب درسی عربی کار چندان راحتی نیست.

 با توجه به این موضوع مراجعه به کتاب‌های کمک آموزشی کمک شایانی به شما جهت درک مطالب این کتاب می‌کند. کتاب کمک درسی عربی دوازدهم میکرو از انتشارات گاج یکی از این کتاب‌ها شناخته می‌شود که با مطالب گرد آوری شده در آن دانش آموزان رشته تجربی و ریاضی می‌توانند این درس را به خوبی فرا بگیرند. محمود عاشوری نویسنده محترم کتاب کمک درسی عربی دوازدهم میکرو می‌باشد که به صورت دقیق به نگارش مطالب این کتاب اقدام کرده است. چاپ هفتم کتاب فوق در سال ۳۹۷ ۱ انجام شده است.

عربی دوازدهم میکرو گاج

عربی دوازدهم میکرو گاج

نویسنده : خدیجه علیپور
ناشر : گاج
قیمت : ۸۰,۳۶۰۹۸,۰۰۰ تومان

محتوای کتاب

کتاب کمک درسی عربی دوازدهم میکرو از انتشارات گاج دارای محتوای طبقه بندی شده می‌باشد. درسنامه، سؤالات فراوان چهار گزینه ای و همچنین پاسخ‌های کاملاً تشریحی از جمله ویژگی‌های این کتاب کمک درسی است. درسنامه‌های کتاب فوق از بخش‌های مختلفی برخوردارند که می‌توان به آموزش قواعد دستوری، تست‌های قواعد دستوری، فن‌ترجمه، ترجمه عبارات مهم درس، واژگان و اصطلاحات درس، ذکر کلمات مترادف و متضاد، ذکر جمع‌های مکسر به همراه معانی تست‌های‌ترجمه، پاسخ نامه تشریحی و همچنین آزمون اشاره کرد.

 هر کدام از بخش‌های ذکر شده مطالب مفید و مناسبی هستند که مطالعه آن‌ها می‌تواند شما را با نکات کلیدی متعددی آشنا نماید. این کتاب دارای چهار فصل با عنوان چهار درس می‌باشد که هر کدام از مطالب ذکر شده برخوردارند. با مطالعه تمامی دروسی که در کتاب کمک درسی عربی دوازدهم میکرو از انتشارات گاج ذکر شده است موفقیت در آزمون‌های مهم دیگر یک رؤیا نخواهد بود. این کتاب از چند ویژگی طلایی برخوردار است که در ادامه سعی خواهیم کرد بیشتر به آن‌ها بپردازیم.

ویژگی‌های طلایی کتاب

کتاب کمک درسی عربی دوازدهم میکرو از انتشارات گاج همان طور که در بخش قبلی نیز عنوان کردیم دارای چند ویژگی بارز و مهم است که سعی خواهیم کرد به صورت روان و ساده به بیان آن‌ها در این بخش بپردازیم.

درسنامه و بخش سؤالات چهار گزینه ای از دو بخش قواعد وترجمه برخوردار است که در این کتاب این دو موضوع به خوبی از یکدیگر تفکیک شده اند. پاسخ‌های تشریحی برای سؤالات این کتاب طوری نگارش شده اند که مطالب به خوبی برای شما قابل درک باشند. برای پاسخ سؤالات سخت و دشوار کنکور نیز حل سریع عنوان شده است.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

, ,