کتاب هندسه پایه دهم و یازدهم سیر تا پیاز گاج ویژه دانش آموزان رشته ریاضی و فیزیک و برای آمادگی در کنکور سراسری تالیف شده است.

این کتاب یک کتاب جامع برای مباحث هندسه ۱ و ۲ است و تمام نیاز های یک دانش آموز را در این درس پاسخ میدهد.

در کتاب سیر تا پیاز هندسه پایه دهم و یازدهم گاج درسنامه منطبق با  قالب  کتاب درسی است  و طبقه بندی مناسبی در ارائه و شرح مطالب وجود دارد. درسنامه تمامی نکات مطرح شده در کتاب درسی و تمرین ها  را شامل میشود. تمام موارد درکتاب درسی عمیق مورد بررسی قرار گرفته است . درسنامه به چند بخش و هر بخش به قسمت های جزیی تر تقسیم شده است. برای درک بهتر مطالب در درسنامه چند تست و مثال آموزشی همراه با پاسخ تشریحی و توضیحات کامل نیز آمده است همچنین در درسنامه از عمق دادن زیادی و آوردن نکات بسیار فراتر از سطح کتاب پرهیز شده است تا کتاب از چهارچوب کنکوری دور نماند . در درسنامه نکات کنکوری و فرمول ها را در کنار توضیحات مطلب آورده  که تسلط به این مطالب آمادگی خوبی برای حل سوالات چهارگزینه ای به دانش آموز می دهد.

  

در بخش تست این کتاب , تمامی آنها منطبق با درسنامه است و به صورت طبقه بندی شده تمام مباحث پوشش داده شده است.

تست ها شامل :

  • تست های کنور سال های گذشته
  • تست های تالیفی
  • تست های ستاره دار ( خواندن آنها واجب است)
  • تست های دشوار با علامت ستاره پر رنگ
سیر تا پیاز هندسه پایه کنکور دهم و یازدهم رشته ریاضی

سیر تا پیاز هندسه پایه کنکور دهم و یازدهم رشته ریاضی

نویسنده : محمد طاهر شعاعی
ناشر : گاج

سوالات تالیفی چنین بخش هایی می تواند شبیه سازی خوبی برای سوالات کنکور و آزمون های آزمایشی مشابه باشد. ترتیب چینش تست ها از ساده به دشوار نیست و درجه ی اهمیت یا سختی سوال با ستاره ی خالی (سوالات لازم و مهم) و ستاره ی توپر (سوالات دشوار) مشخص شده است. سوالات بدون ستاره نیز برای تمرین بیشتر و مرور نکات سوالات ستاره دار هستند. ویژگی خوب دیگری که می توان به آن اشاره کرد، جمع کردن تعدادی سوال برای مرور و جمع بندی مباحث است که هم برای دانش آموزانی که قصد دوره ی مطالب را دارند و هم کسانی که با محدودیت زمانی مواجه اند، مجموعه ی خوبی به وجود آورده است.

در قسمت پاسخنامه تشریحی کادرهای نکته دار برای کمک به پاسخ تست ها و مرور نکات درس هندسه جمع بندی شده است. گزینه ها عمدتا به صورت مجزا بررسی نشده اند و فقط راه حل سوال بررسی شده است.

در آخر تست های هر فصل یک آزمون جامع از آن فصل و همچنین در پایان کتاب ۳ آزمون جامع از کل کتاب هندسه ۱ و ۲ آورده شده است تا دانش آموزان با حل آن سطح خود را در این درس آزمایش کنند.

  

کتاب هندسه پایه دهم و یازدهم گاج  می تواند به عنوان منبع خوب و قوی درس و تست دانش آموزان کنکوری استفاده شود.

دسته بندی شده در: