کتاب آمار و احتمال پایه کنکور میکرو گاج همراه درسنامه و  تست و پاسخ های روان برای دانش آموزان جهت آمادگی در کنکور تالیف شده است.

کتاب های میکرو طبقه بندی از بهترین کتاب های ویژه داوطلبین کنکور در انتشارات گاج برای دانش آموزان دهم و یازدهم و دوازدهم و کنکور رشته های تجربی و ریاضی و انسانی گرداوری شده است.

ویژگی های کلی کتاب آمار و احنمال میکرو:

  • درسنامه های مختصر و مفید
  • نداشتن توضیحات پایه ای برای دانش آموزان ضعیف تر
  • مطابقت خوب درسنامه ها و تست ها
  • ترتیب ساده به سخت تست ها
  • کمبود تستهای ایده دار و چالشی برای دانش آموزان قوی
  • پوشش کامل تست های کنکور
  • ​پاسخ های تشریحی کامل و آموزنده
آمار و احتمال یازدهم میکرو گاج

آمار و احتمال یازدهم میکرو گاج

نویسنده : سجاد عظمتی
ناشر : گاج
قیمت : ۲۱۸,۱۲۰۲۶۶,۰۰۰ تومان

در مباحث این کتاب کلیه مطالب درسی آمار و احتمال سال یازدهم و پیش نیاز های کتاب ریاضی دهم پوشش داده شده است. تمام فعالیت ها و تمرینات درسی بررسی شده و پاسخ ها کاملا قابل درک و فهم است.

این کتاب برای دانش آموزان با سطح درسی متوسط و بالاتر بسیار کتاب مفید و کاملی است.

کتاب از دو بخش درسنامه و تست تشکیل شده است.

تست ها و مثال ها در بخش درسنامه کم است و ممکن است نیاز های دانش آموزان قوی تر را برطرف نکند.این کتاب بیشتر شامل حال دانش آموزان متوسط است و یکی از بهترین و مناسب ترین کتاب ها در نوع خود برای آنهاست.

  

در کتاب آمار و احتمال کنکور میکرو گاج روند آموزشی با تست ها تکمیل می شود. دانش آموز باید در سطحی متوسط باشد و شروع به حل تست ها بکند. درسنامه ها طوری نوشته شده اند که دانش آموزانی که ضعیف نیستند می توانند پس از مطالعه آن سراغ تست ها بروند و آنها را حل کنند. تست ها روندی کاملا آموزشی و ترتیبی درست دارند.ر هر فصل (جز فصل یک ) تستهای کنکور سراسری در جای مناسب خود آورده شده اند و تستهای تالیفی بسیار مشابه آنها هستند که این مورد باعث آشنایی ذهن دانش آموز با سوالات کنکور می شود.  در سایر فصلها تستهای کنکور لا به لای تستها قرار دارند و نظم آنها بر اساس ترتیب مطالب کتاب است. در همه جای کتاب آمار و احتمال کنکور میکرو گاج هدف تستها کنکور است و مطالب زائد در کتاب به چشم نمی خورد. اما از طرفی تست های خلاقانه و دشوار زیاد استفاده نشده است.

  

این کتاب برای کنکوری هایی که می خواهند در تابستان مباحث پایه را مطالعه کنند، منبعی بسیار عالیست.

دسته بندی شده در: