کتاب آموزش کامل شیمی دهم و یازدهم میکرو گاج  برای آمادگی در کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی تالیف شده است. این کتاب کامل ترین منبع آموزش نکات تستی و تشریحی است.

کتاب های میکرو طبقه بندی از بهترین منابع کنکور برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم و دوازدهم و کنکور رشته های تجربی و ریاضی و انسانی تویسط انتشارات گاج تولید میشود.

کتاب پیش رو آموزش کامل درس شیمی پایه دهم و یازدهم دوره متوسطه است که روش ها و شیوه های متنوعی را برای درک مفاهیم و مسائل در این درس آموزش میدهد.

از ویژگی های خوب این کتاب آوردن عنوان های مختلف است که دانش آموز می تواند با دقت بر آنها نکات مهم را بهتر درک کند این عناوین شامل : نکته , حواست باشه , جمع بندی است. درسنامه کاملا منطبق با کتاب درسی است و در هر قسمت مشخص شده است که توضیحات کدام بخش از کتاب درسی را شامل میشود.

استفاده از تصاویر و جدول ها نیز یکی دیگر از نکات مثبت آن است که به دانش آموز برای تثبیت هر چه بیشتر مطالب کمک میکند .

در قسمت های مختلف درسنامه مثال های متعدد به همرا پاسخ تشریحی آنها آمده دانش آموزان می توانند با خواندن این مثال ها مفاهیم درسی را به خوبی یاد بگیرند.

از دیگر ویژگی های کتاب آموزش شیمی میکرو گاج این است که در اخر هر قسمت  تمرین های مختلف به صورت چهار گزینه ای  به همراه پاسخ تشریحی آورده شده است تمرین ها در کادر های رنگی به خوبی مشخص هستند .

درسنامه‌های شیمی پایه میکرو گاج

درسنامه‌های شیمی پایه میکرو گاج

نویسنده : امیر حسین کریمی
ناشر : گاج
قیمت : ۸۶,۱۰۰۱۰۵,۰۰۰ تومان

در آخر کتاب و انتهای درسنامه ۲ ضمیمه آورده شده است که ضمیمه ۱ شامل واکنش ها در دو کتاب درسی دهم و یازدهم است و در ضمیمه ۲ روش isd را آموزش میدهد تا با یادگیری ساختار لوویس چند گونه شیمیایی ساده تعداد بیشتری از مولکول ها و یون های مورد نیاز در کنکور را بتوانید آسان تر بکشید.

   

بعد از اتمام این کتاب حتما از جلد دوم برای حل تست ها استفاده کنید تا تسلط خیلی بیشتر در این درس پیدا کنید .

دسته بندی شده در: