کتاب کمک درسی عربی پایه خیلی سبز، با ساختاری کاملا متفاوت برای آمادگی دانش آموزان پایه دهم و یازدهم که قصد شرکت در آزمون های مهم از جمله آزمون کنکور را دارند منتشر شده است.

کتاب عربی پایه خیلی سبز

با توجه به اهمیت آزمون هایی چون، آزمون کنکور تقریبا می‌توان گفت همه دانش آموزان به دنبال تهیه کتاب های کمک درسی هستند تا بتوانند در این آزمون سرنوشت ساز موفق شوند. تهیه کتاب کمک درسی عربی پایه خیلی سبز که مرتبط با پایه های دهم و یازدهم می باشد، یکی از بهترین کتاب های کمک درسی، انتشارات خیلی سبز است که به دست آقایان کاظم غلامی و بهروز حیدربکی و همچنین خانم غزال موسوی تالیف شده است. تستها و سوالات چهار گزینه ای که در این کتاب بیان شده است موجب می شود دانش آموزان با طرح سوالات کنکور آشنا شوند و همچنین نکات کتاب عربی را درک کنند و در کنکور از آن بهره ببرند.

بخش های کتاب عربی پایه خیلی سبز

این کتاب کمک درسی مطابق با فصل های کتاب پایه یازدهم و دهم نوشته شده است و به طور کامل به بیان تمامی قواعد هر درس پرداخته شده است. ۲ بخش مهم کتاب عربی پایه خیلی سبز، شامل درسنامه و تست های کلیدی این کتاب می باشد. ساختار درسنامه این کتاب مرتبط با مطلب هر درس می باشد که در ابتدای آن برای درک بهتر مطالب از قواعد چند مثال آورده شده است و در آخر هر درس تست های مرتبط با مطالب آن به همراه پاسخ نامه آمده است. تست های این کتاب به ۴ قسمت واژگان ،ترجمه، قواعد و درک مطلب تقسیم شده است تا دانش آموزان بهتر بتوانند آن را درک کنند. تهیه این کتاب برای تمامی دانش آموزان چه افرادی که پایه قوی دارند و چه افرادی که پایه ضعیف دارند می تواند مناسب باشد، زیرا تمامی نکات آن مفید و کاربردی است و همچنین به دلیل پاسخنامه تشریحی کتاب عربی پایه خیلی سبز، دانش آموزان می‌توانند به راحتی هرچه تمام تر مطالب مهم را در ذهن خود بسپارند.

ویژگی های کتاب عربی پایه خیلی سبز

اگر قصد شرکت در آزمون مهم کنکور را دارید بهتر است از کتب به روز و با کیفیت استفاده کنید زیرا مولفان کتاب های کمک درسی مختلف، از جمله کتاب عربی پایه خیلی سبز تمام تلاش خود را کرده اند که سوالاتی نزدیک به سوالات کنکور در این کتاب بنویسند و همچنین تمامی جوانب مختلف را بسنجند تا دانش آموزان هنگام شرکت در آزمون کنکور، با سوالات عجیب و غریب روبرو نشوند و از قبل با این نمونه سوالات آشنا شده باشند. از مهمترین مزایای کتاب عربی پایه نمی توان به بیان ساده و روان مطالب این کتاب اشاره کرد که با این وجود دانش آموزان می توانند راحت تر با مطالب ارتباط برقرار کنند و نکات مهم را فرا بگیرند. در این کتاب همچنین از ۲ رنگ متفاوت برای نوشتن فعل و اسم استفاده شده است تا به راحتی بتوانید آنها را از یکدیگر جدا کنید و فرا بگیرید، همچنین کلمات مترادف و متضاد نیز در هر درس مشخص شده اند. لذا اگر قصد خرید کتاب کمک درسی عربی پایه خیلی سبز را دارید، می توانید از طریق سایت کتابچی اقدام به تهیه این محصول نمایید.

دسته بندی شده در: