بیا از کتابچی بگیر

شاهین شاهین زاد

کتاب‌های شاهین شاهین زاد

استاد شاهین شاهین زاد یکی از اساتید برجسته کشور در زمینه ادبیات می‌باشد. ایشان متولد مهر ماه سال 57 هستند. این استاد بزرگ دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تربیت مدرس هستند و حدود هفده سال است که سابقه تدریس و فعالیت در رشته تحصیلی خود را دارند. علاوه بر تدریس، ایشان مؤلف یازده عنوان کتاب نیز می‌باشند که مهم‌ترین آن‌ها تاریخ ادبیات و آرایه‌های ادبی مصور تخته سیاه است که برای نخستین بار در کشور انجام شده.  کتاب‌های کمک درسی شاهین شاهین زاد یکی از منابع بسیار مهم برای مطالعه و تست زنی داوطلبان کنکور است.

سوابق کاری درخشان استاد شاهین شاهین زاد

  • ایشان به عنوان مدرس کنکور در برنامه‌های تلویزیونی مسیر موفقیت و کارنامه بیست و همچنین برنامه کنکور یک حضور داشتند.
  • مدرس مدارس تیزهوشان در تهران و مدرس بسیاری از افرادی هستند که جزء رتبه‌های تک رقمی کنکور سراسری شدند.
  • در مدارس و آموزشگاه‌های برتر کشور از جمله پرستو و هدف مشغول به تدریس هستند.
  • ایشان مؤلف کتاب‌های زبان فارسی – ادبیات مصور تخته سیاه، لغت و املا، جمع بندی ادبیات و چکیده هستند.
  • از ایشان به عنوان برترین دبیر ادبیات در سراسر کشور و همچنین مؤلف پرفروش‌ترین کتاب ادبیات کنکور مجموع کتب مصور می‌توان نام برد.
  • کارشناس حقوق و کارشناس ارشد ادبیات فارسی

توصیه‌های پایانی

کتاب‌های کمک درسی شاهین شاهین زاد برای کسب موفقیت افراد داوطلب شرکت در کنکور نقش بسیار اساسی و مهمی را ایفا می‌کنند. شما با تهیه کتاب‌های کمک درسی شاهین شاهین زاد دیگر نگرانی بابت درس ادبیات خود نداشته باشید و مطمئن باشید با مطالعه دقیق و کامل این مجموعه کتب، درصد بالایی را در درس ادبیات کسب خواهید کرد.

علاوه بر کتاب‌های کمک درسی شاهین شاهین زاد شما می‌توانید دی وی دی‌های ادبیات آرایه‌های ادبی این استاد برجسته را نیز تهیه کنید که در این دی وی دی‌ها با تدریس جذاب و کامل استاد در زمینه آرایه‌های ادبی هر آنچه که لازم به فراگیری شماست به طور کامل توضیح داده شده است.

کتاب‌های پرفروش شاهین شاهین زاد

کتاب‌های جدید شاهین شاهین زاد