بیا از کتابچی بگیر

باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis)

کتاب‌های باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis)

برای افرادی که به کتاب‌های روانشناسی علاقه دارند، باربارا دی انجلیس یک نام شناخته شده است. این روانشناس و سخنران مدرک کارشناسی ارشد خود در رشته روانشناسی را از دانشگاه سیرا و مدرک دکترا را از دانشگاه کلمبیا پسفیک گرفته است.

باربارا کتاب‌های متعددی در حوزه روانشناسی نوشته است که فروش آن‌ها در سراسر جهان بیش از ۸ میلیون نسخه بوده است و به بیست زبان جهان از جمله فارسی‌ترجمه شده‌اند.

اولین کتاب باربارا دی انجلیس «چگونه می‌توان عشق ورزید» بود که در سال ۱۹۹۴ با کسب جایزه infomercial بهترین کتاب سال نام گرفت.

بیوگرافی باربارا دی انجلیس

او در ۴ مارس سال ۱۹۵۱ در شهر فیلادلفیای ایالات متحده به دنیا آمد ولی در همان سن یازده سالگی با تجربه تلخ پدر و مادرش روبرو شد. قضیه‌ای که در سال‌های بعد زندگی باربارا تاثیر زیادی گذاشت تا سخت‌ترین چالش‌ها را تجربه کند.

اما سختی‌های زندگی نه تنها نتوانستند به او غلبه کنند بلکه شجاعت و جسارت او را بیشتر کردند. او با بهترین معدل از دوره کارشناسی فارغ‌التحصیل شد تا نشان دهد فراتر از زندگی قدرت دارد.

با وجود موفقیت‌های قابل توجه باربارا دی انجلیس در دنیای نویسندگی ولی برخی از افراد ادعا می‌کنند او در زندگی متاهلی موفق نبوده است. او خیلی زود و در دهه ۲۰ زندگی خود ازدواج کرد که تنها ۵ ماه دوام داشت.

همسر دوم باربارا داگ هنینگ بود که خیلی زود از او نیز جدا شد. نویسنده کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی یعنی جان گری نقش همسر سوم باربارا دی انجلیس را داشت ولی این پیوند نیز به فرجام خوبی ختم نشد.

آخرین همسر او جفری جیمز است که در حال حاضر بعد از ۱۰ سال هنوز در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و البته این روانشناس بزرگ که در حال حاضر ۶۸ ساله است هیچ‌وقت بچه‌دار نشده است.

به عقیده خیلی از افراد ازدواج‌های باربارا با آن که شکست در زندگی بودند ولی او را به یک متخصص در زمینه روابط زناشویی تبدیل کرده است. تمامی تجربیات دی انجلیس از این روابط شخصی را می‌توانیم در کتاب‌هایش ببینیم و به دفعات از آن‌ها یاد می‌کند.

نکته جالب تفکر نویسنده است که با پشیمان نبودن از گذشته‌‎ای که داشته است می‌گوید اگر به عقب برگردید مسیر مشابهی را طی می‌کند. کتاب‌های دی انجلیس به بهبود روابط افراد زیادی کمک کردند و به گفته خود او اگر روابط ظاهرا نافرجامش نبودند، او هرگز قادر نبود خواسته‌های مشخص خود از یک رابطه را بداند و به یک رابطه رویایی برسد.

حضور باربارا دی انجلیس در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی

او در سال ۱۹۹۴ با تولید برنامه‌های تلویزیونی در زمینه کارهای عاشقانه نه تنها نامش را بیشتر مطرح کرد بلکه برنامه‌های او تعداد بیننده‌های زیادی را به خود جلب کردند. او همچنین در ۲ مستند تلویزیونی تا به حال حضور داشته است یعنی Discover The Gift و The Cure که به‌ترتیب محصول سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۸ هستند.

دی انجلیس دو سال پی‌درپی در شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان حضور داشت و برای شبکه سی‌بی‌اس نیز برنامه‌های روزانه می‌ساخت. او همچنین میزبان برنامه تلویزیونی به اسم برنامه تلویزیونی بارابارا دی انجلس (The Barbara DeAngelis Show) بود که پس از ساخت قسمت‌های اولیه در سال ۱۹۹۱ دیگر پخش آن ادامه نیافت.

افتخارات باربارا دی انجلیس

این نویسنده موفق به دریافت بالاترین نشان سازمان Toastmasters International شده است و همچنین توانست در سال ۲۰۰۷ جایزه چکش طلایی را ببرد.

دی انجلس در حال حاضر رئیس شرکت Shakti Communications، Inc است و به مدت دوازده سال در لس‌آنجلس مدیریت اجرایی مرکزی به اسم «مرکز رشد فردی» را بر عهده داشت که خود بنیان‌گذاری کرده بود.

بسیاری از افراد پس از خواندن کتاب‌های باربارا دی انجلیس زندگی بهتری را تجربه کردند و برخی نیز می‌گویند توانستند به مشکلات روحی و افسردگی خود غلبه کنند.

در واقع تمامی افرادی که به دنبال یک رابطه کارآمد و رضایت‌بخش هستند و می‌خواهند آینده خود و سایرین را بهتر کنند می‌توانند از تجربیات شخصی این نویسنده در کتاب‌هایش و قلم او استفاده کنند.

خوشبختانه اکثر کتاب‌های باربارا دی انجلیس به فارسی‌ترجمه شدند و علاقه‌مند با قیمت خوبی می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند.

کتاب‌های پرفروش باربارا دی آنجلیس

کتاب‌های جدید باربارا دی آنجلیس