سال 1403

انتشارات مهروماه

کتاب‌های انتشارات مهروماه

در سال ۱۳۸۴، انتشارات مهروماه، با هدف ارائهٔ نسل جدیدی از کتب کمک آموزشی، آغاز به کار کرد. این مجموعه، در همان ابتدای کار، با هوشمندی و ابتکار و به کار گیری نمودارهای درختی در نگارش محتوای کتاب‌های کمک درسی، توانست توجه فراوانی را به خود جلب کند. با گذشت زمان، این انتشارات گسترش یافت و با چاپ کتب متعدد و معتبر، توانست جای پای خود را در بازار کتب کمک درسی محکم کند. سری کتاب‌های لقمه نیز، در فراگیر شدن و افزایش محبوبیت این انتشارات، نقش مهمی داشت. همچنین برای نخستین بار، انتشارات مهروماه بود که توانست کامل‌ترین مجموعهٔ کتاب‌های جمع‌بندی کنکور را با عنوان «کنکوریوم» به چاپ برساند. این موسسهٔ آموزشی، از سال ۱۳۹۳، فعالیت خود را با  چاپ کتاب‌های کمک آموزشی برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی و دورهٔ اول متوسطه ادامه داد و در حال حاضر، به واسطهٔ نوآوری در طراحی و تالیف کتاب‌های کمک درسی، توانسته در لیست برترین ناشران آموزشی کشور قرار بگیرد و جزو پرتیراژترین برندهای آموزشی کشور باشد.

 


مجموعه کتاب‌های مهروماه

انتشارات مهروماه، در تمامی مقاطع تحصیلی، از اول ابتدایی تا سال کنکور، کتاب‌های کمک آموزشی متعدد و متنوعی را تالیف کرده و به چاپ رسانده که هر کدام از آن‌ها، جامعهٔ هدف مخصوص به خود را دارند. به طور کلی می‌توان کتاب‌های این انتشارات را در ۱۷ گروه مجزا طبقه‌بندی کرد که در ادامه، به عناوین این گروه‌ها و خلاصه‌ای از محتوای هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • جامع

کتاب‌های جامع انتشارات مهروماه، دارای درسنامه‌های آموزشی کامل و روان و پرسش‌های چهار گزینه‌ای تالیفی و کنکوری هستند و مباحث درسی را به صورت قدم به قدم، از صفر تا صد آموزش می‌دهند و برای استفادهٔ دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی کاربرد دارند. از کتاب‌های این دسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زبان جامع

عربی جامع

ریاضی جامع تجربی

  • پاور تست

کتاب‌های پاور تست، مباحث کتاب درسی را به طور کامل پوشش می‌دهند. در این کتاب‌ها از روش‌های منحصر به فرد برای آموزش مطالب استفاده شده و تست‌های هر بخش، با توجه به سطح دشواری، از آسان به سخت چیده شده‌اند. از کتاب‌های این دسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پاورتست ریاضی دهم ریاضی

پاور تست ریاضی یازدهم تجربی

  • لقمه (جیبی)

کتاب‌های لقمه که با نام کتاب‌های جیبی نیز شناخته می‌شوند، برای دانش‌آموزان پایهٔ ششم تا پایهٔ دوازدهم قابل استفاده است. مزیت این کتاب‌ها، ابعاد آن است و با توجه به این ویژگی، دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی آن را با خود حمل کنند و در هر موقعیتی، در تاکسی، در صف انتظار اتوبوس، در میهمانی و… از محتوای آن استفاده کنند. از کتاب‌های این دسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هندبوک فرمول‌نامه فیزیک لقمه

هندبوک فرمول‌نامه ریاضی لقمه

شیمی آلی لقمه

  • لقمه طلایی

کتاب‌های لقمه طلایی، همانند کتاب‌های لقمه (جیبی) هستند، با این تفاوت که لقمه طلایی فقط برای پایهٔ دوازدهم (جامع) ارائه شده و تمرکز اصلی آن بر درسنامه است و تعداد سوالات بسیار کمی در آن ارائه شده است. با توجه به این که محتوای تالیف شده در این کتاب‌ها، مربوط به هر سه پایهٔ دهم، یازدهم و دوازدهم است، نسبت به کتاب‌های لقمه (جیبی)، از تعداد صفحات بیشتری برخوردار است. از کتاب‌های این دسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تکنیک‌های محاسبات سریع لقمه

حفظیات شیمی لقمه

  • آموزش فضایی

 این کتاب‌ها که با عنوان کهکشانی‌ترین کتاب‌های آموزشی نیز شناخته می‌‎شوند، با توجه به درسنامه‌های مفصل و کامل ارائه شده در آن، که می‌تواند به صورت خودآموز نیز مورد استفاده قرار بگیرد، برای آمادگی دانش‌آموزان جهت شرکت در آزمون‌های آزمایشی و مهم‌تر از همه، کنکور سراسری، تالیف شده است. این کتاب مشتمل بر تست‌های موضوعی و طبقه‌بندی شده است و پاسخ‌های کاملاً تشریحی نیز در آن قرار گرفته است. از کتاب‌های این دسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آموزش فضایی ریاضی تجربی دوازدهم

آموزش فضایی آمار و احتمال یازدهم

  • آموزش و کار

این کتاب‌ها، با هدف حل تمرین و کسب تسلط دانش‌آموزان بر مفاهیم کتاب درسی تالیف شده است. از کتاب‌های این دسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کار زیست‌شناسی دهم

کار شیمی یازدهم

  • امتحانت

کتاب‌های امتحانت، آخرین راه برای موفقیت در امتحانات مدرسه و امتحانات نهایی هستند. در این کتاب‌ها، خلاصه‌های کپسولی کاملی قرار گرفته و دانش‌آموزان با مطالعهٔ آن‌ها و همچنین حل نمونه سوالات امتحانی ارائه شده در آن، می‌توانند با خیالی آسوده در امتحانات شرکت کنند و نمرهٔ خیلی خوبی بگیرند.

امتحانت شیمی دهم

امتحانت ریاضی یازدهم رشتهٔ تجربی

  • امتحانیوم

این کتاب‌ها که به تازگی توسط انتشارات مهروماه به چاپ رسیده، کامل‌ترین و جامع‌ترین منبعی است که می‌تواند برای گرفتن نمرهٔ ۲۰ در امتحانات نهایی به دانش‌آموزان کمک کند. از کتاب‌های این دسته می‌توان به مورد زیر اشاره کرد:

امتحانیوم دوازدهم تجربی

  • جمع‌بندی

کتاب‌های جمع‌بندی مهروماه، مختص دانش‌آموزانی است که قصد دارند در مدت زمان کوتاهی، مطالب را جمع‌بندی و دوره کنند. همچنین با توجه به این که در این کتاب، فقط به درسنامه‌های بسیار مهم پرداخته شده، می‌تواند برای آن دسته از داوطلبینی که خود را برای کنکور آماده نکرده‌اند نیز مناسب باشد؛ چرا که این داوطلبان می‌توانند با مطالعهٔ این کتاب، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین نتیجه را بگیرند. از کتاب‌های این دسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جمع‌بندی عربی

جمع‌بندی شیمی

جمع‌بندی زیست‌شناسی

  • آزمون پلاس

کتاب‌های آزمون پلاس، با شعار «آزمون‌هایی برای ۱۰۰٪» وارد بازار کتب کمک آموزشی شده‌اند. دانش‌آموزان می‌توانند با حل آزمون‌های طراحی شده در این کتاب، که هم به صورت موضوعی و هم به صورت جامع هستند، تسلط خود را به بیشترین حد ممکن رسانده و خود را برای کسب درصد ۱۰۰ در آزمون‌ها آماده کنند. از کتاب‌های این دسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آزمون پلاس ریاضی تجربی

آزمون کنکور ریاضی پایه و حسابان

  • کنکوریوم

سری کتاب‌های کنکوریوم، شبیه‌سازهای فضای کنکور هستند که در دوران جمع‌بندی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. کنکوریوم، شامل کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور از سال ۱۳۹۴ تا سال ۱۴۰۰ است که به همراه پاسخنامهٔ تشریحی به چاپ رسیده است. از کتاب‌های این دسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کنکوریوم تجربی جلد اول

کنکوریوم دروس عمومی جلد اول

  • درس پک

درس پک، نقش یک مدرسهٔ همراه را دارد. یعنی تمامی دروس در قالب یک کتاب، پک شده است. از ویژگی‌های بارز این سری کتاب‌ها، می‌توان به ایستگاه‌های درس، پاسخنامهٔ جامع و کامل تمارین و سوالات کتاب درسی و ایستگاه‌های سنجش اشاره کرد. همچنین نمونه سوالات امتحانی نیز در آن ارائه شده تا دانش‌آموزان با سوالات امتحان آشنا شوند. از کتاب‌های این دسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

درس‌پک دروس یازدهم تجربی

درس‌پک دروس یازدهم انسانی

  • تیزهوشان

کتاب‌های تیزهوشان، همان طور که از نامشان پیداست، مختص دانش‌آموزان تیزهوش بوده و منبع جامع و کاملی برای سوالات تیزهوشان است. اکثر این کتاب‌ها، ویژهٔ دانش‌آموزانی است که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس برتر در مقاطع دوره اول و دوره دوم متوسطه را دارند. همچنین دانش‌آموزانی که در مدارس عادی درس می‌خوانند و از وضعیت علمی مناسبی برخوردارند نیز، می‌توانند با حل تمارین این کتاب و مطالعهٔ درسنامه‌های آن، سطح علمی خود را ارتقا دهند. از کتاب‌های این دسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هوش کمپلکس پنجم و ششم

تیزهوشان جامع نهم

  • سمپادیوم

کتاب‌های سمپادیوم برای دانش‌آموزان پایهٔ ششم و پایهٔ نهم تالیف شده و اولین و کامل‌ترین بستهٔ شبیه‌ساز آزمون‌های مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان است و می‌تواند نقش موثری در قبولی دانش‌آموزان در آزمون‌های ورودی مدارس برتر ایفا کند. از کتاب‌های این دسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سمپادیوم نهم

سمپادیوم ششم

  • باشگاه مغز

کتاب‌های باشگاه مغز، سری کتاب‌هایی هستند که با هدف ارتقای توانمندی‌های دانش‌آموزان توسط دکتر حامد اختیاری طراحی شده است. در این کتاب‌ها، تمارینی ارائه می‌شود که ذهن دانش‌آموزان را برای یادگیری، فعال نگه می‌دارد و بستری مناسب برای تقویت کارکردهای پیچیدهٔ مغز دانش‌آموزان است. از کتاب‌های این دسته می‌توان به مورد زیر اشاره کرد:

کتاب آموزش و تمرین باشگاه مغز

  • برنامه‌ریزی

از کتاب‌های برنامه‌ریزی مهروماه، می‌توان به کتاب «مشاور من»، «پاسخ‌برگ من»، «استراتژی کنکور» و «همراه من» اشاره کرد که با هدف ارتقای سلامت روان دانش‌آموزان و راهنمایی آن‌ها برای حصول بهترین نتیجه در کنکور سراسری تالیف شده‌اند.

  • کتاب‌های کودک

کتاب‌های کودک نیز، مختص دانش‌آموزان پیش از دبستان است که به آموزش مفاهیم اولیهٔ بهداشتی، علمی، جسمی، جنسی، هیجانی، رفتاری و… می‌پردازد. برخی از عناوین این کتاب‌ها عبارتند از: «نه شنیدن را دوست ندارم! »، «دوباره یادم رفت اجازه بگیرم! »، «چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم؟ » و «می‌خواهم چه کاره شوم؟ ».

همایش‌ها و رویدادهای انتشارات مهروماه

انتشارات مهروماه، با هدف ارتقای سلامت روان و همچنین سطح علمی دانش‌آموزان، همایش‌های متنوعی را در طول سال برگزار می‌کند. مانند وبینار جمع‌بندی هوش و استعداد تحلیلی تیزهوشان ششم و نهم، همایش فیزیک کنکور ۱۴۰۱ با حضور استاد محمد حسین انوشه، همایش آنلاین عربی کنکور ۱۴۰۱ با تدریس استاد مهران ترکمان و…

وبسایت انتشارات مهروماه

وبسایت این انتشارات، از قابلیت‌های بسیار کاربردی و جذابی برخوردار است. به طور مثال دانش‌آموزان می‌توانند سوالات امتحانات نهایی را به صورت سال به سال از این سایت دریافت کنند، به سوالات کنکور سال‌های اخیر در تمامی رشته‌ها دسترسی داشته باشند، انیمیشن‌های آموزشی را ببینند و مفاهیم دشوار دروسی مانند فیزیک، شیمی و ریاضی را، با استفاده از این انیمیشن‌ها به صورت تصویری بیاموزند، از اخبار المپیادهای علمی باخبر شوند، آزمون آنلاین بدهند و با دنیای علم و فناوری و نجوم و هوافضا آشنا شوند. همچنین بازی‌های آنلاین جذابی نیز در این سایت طراحی شده که دانش‌آموزان می‌توانند در اوقات فراغت خود، این بازی‌ها را انجام دهند و لذت ببرند.

افتخارات انتشارات مهروماه

جشنواره وب و موبایل ایران، مجری برگزاری بزرگ‌ترین رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایرانی است و انتشارات مهروماه توانسته در ۲ سال پیاپی، مقام اول را در بخش موسسات و ناشران آموزشی کسب کند. جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان، یک رویداد بزرگ مردمی است که با همکاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود؛ این ناشر آموزشی توانست در این جشنواره بدرخشد و تندیس زرین را از آنِ خود کند. این انتشارات، در پنجمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری، توانست نشان رضایت‌مندی مشتریان را دریافت کند و در نخستین جشنوارهٔ کتاب مجازی نیز، توانست با عملکرد موثر و مثبت خود، لوح تقدیر دریافت نماید.

کتاب‌های پرفروش مهروماه

٪۲۰
کنکوریوم رشته تجربی بسته شبیه ساز کنکور ۱۴۰۳ مهر و ماه
۴۵۰,۰۰۰ ۳۶۰,۰۰۰ تومان
٪۲۰
کنکوریوم تجربی بسته شبیه ساز کنکور مهروماه (جلد دوم)
۲۵۰,۰۰۰ ۲۰۰,۰۰۰ تومان
٪۲۰
کنکوریوم ریاضی ویژه کنکور ۱۴۰۳ مهروماه
۴۵۰,۰۰۰ ۳۶۰,۰۰۰ تومان
٪۲۰
زمین شناسی جامع کنکور مهروماه
۲۵۰,۰۰۰ ۲۰۰,۰۰۰ تومان
٪۲۰
آزمونیوم ریاضیات تجربی پلاس مهروماه
۲۹۸,۰۰۰ ۲۳۸,۴۰۰ تومان
٪۲۰
پاسخ کنکوریوم رشته ریاضی مهروماه
۲۵۰,۰۰۰ ۲۰۰,۰۰۰ تومان
٪۲۰
زیست تصویری جامع کنکور لقمه طلایی مهروماه
۶۹,۰۰۰ ۵۵,۲۰۰ تومان
٪۲۰
مهارت معلمی دین و زندگی جامع کنکور فرهنگیان مهروماه
۲۵۸,۰۰۰ ۲۰۶,۴۰۰ تومان
٪۲۰
کنکوریوم رشته انسانی پرومکس مهر و ماه (جلد اول)
۴۲۰,۰۰۰ ۳۳۶,۰۰۰ تومان
٪۲۰
آزمونیوم شیمی پلاس مهروماه
۲۹۸,۰۰۰ ۲۳۸,۴۰۰ تومان
٪۲۰
پرسوال فارسی دوازدهم مهروماه
۲۵۰,۰۰۰ ۲۰۰,۰۰۰ تومان
٪۲۰
آزمونیوم زیست شناسی کنکور پلاس مهروماه
۳۱۰,۰۰۰ ۲۴۸,۰۰۰ تومان
٪۲۰
تکنیک‌های محاسبات سریع ریاضی لقمه طلایی مهروماه
۶۹,۰۰۰ ۵۵,۲۰۰ تومان
٪۲۰
پرسوال زبان انگلیسی دوازدهم مهروماه
۱۸۰,۰۰۰ ۱۴۴,۰۰۰ تومان
٪۲۰
آزمونیوم فیزیک تجربی پلاس مهروماه
۲۹۰,۰۰۰ ۲۳۲,۰۰۰ تومان
٪۲۰
عبارت نامه شیمی کنکور مهروماه
۲۹۸,۰۰۰ ۲۳۸,۴۰۰ تومان
٪۲۰
دفترچه آزمون سراسری ۱۴۰۲ رشته تجربی مهروماه
۸۰,۰۰۰ ۶۴,۰۰۰ تومان
٪۲۰
جمع بندی ریاضیات تجربی مهروماه
۲۵۰,۰۰۰ ۲۰۰,۰۰۰ تومان

کتاب‌های جدید مهروماه