بیا از کتابچی بگیر

انتشارات کارنامه کتاب

کتاب‌های انتشارات کارنامه کتاب

انتشارات کارنامه کتاب در بین دانش‌آموزان رشتهٔ هنر و دیگر علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف هنری محبوبیت دارد. این انتشارات فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۷۹ شروع کرده است. در ابتدا انتشارات کارنامه کتاب چندین کتاب در زمینهٔ ادبیات کلاسیک ایران چاپ نمود و سپس حوزهٔ فعالیت خود را گسترش داد و در زمینه‌های هنر و آموزش مبانی رشته‌های مختلف هنری نیز کتاب‌های متنوعی چاپ نمود. امروزه از انتشارات کارنامه کتاب به عنوان یکی از معدود ناشرانی که به طور تخصصی در حوزهٔ هنر و آموزش آن فعالیت می‌کنند، شناخته شده است. هدف اصلی کتب انتشارات کارنامه کتاب گسترش و همگانی کردن هنر و آموزش‌های هنری، ارتقای کیفیت آموزش هنر در هنرستان‌ها، مدارس هنری و دانشگاه‌ها و کمک به نوآوری و خلاقیت در فرآیند آموزش هنر است و این انتشارات با هنرمندان و آموزگاران حرفه‌ای و بسیار باتجربه برای تألیف کتاب‌های ارزشمنددر این حوزه فعالیت کرده است و می‌کند.

معرفی کتاب‌های انتشارات کارنامه کتاب

همان طور که گفتیم، کتب انتشارات کارنامه کتاب در زمینه‌های مختلف هنر و آموزش هنر هستند. تنوع کتاب‌های این انتشارات بالا است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد کتب انتشارات کارنامه هنر تمرکز به بخش عملی هنر در کنار توضیح مباحث نظری است. این امر از طریق همکاری این انتشارات با هنرمندان مجرب و شناخته‌شده در حوزه‌های مختلف هنری میسر شده است. در این بخش می‌خواهیم لیستی از محبوب‌ترین کتاب‌های این انتشارات را ارائه کنیم. ابتدا به معرفی کلی  سری کتاب‌های این انتشارات می‌پردازیم:

  • کتب ۷ رنگ
  • کتب الفبای کنکور هنر
  • کتب تخصصی هنر
  • کتاب‌های مدیریت
  • کتاب‌های عمومی هنر
  • کتاب‌های دانشگاهی هنر
  • کتاب‌های تمرین
  • بسته‌های آموزشی

دقت کنید که کتب مجموعه‌های فوق بعضاً با هم هم‌پوشانی نیز دارند. محبوب‌ترین مجموعه کتب انتشارات کارنامه کتاب بی‌شک کتب ۷ رنگ و کتب الفبای کنکور هنر هستند. در کتب الفبای کنکور هنر سؤالات کنکورهای ۱۶ سال گذشته نه بر اساس تقدم و تأخر؛ بلکه بر اساس موضوع طبقه‌بندی شده است. در کتب این مجموعه توجه ویژه‌ای به اهمیت و سؤال‌خیزی مباحث مختلف در کنکورها شده است که این امر به داوطلبان شرکت در کنکورهای سراسری کمک فراوانی می‌کنند. کتب هفت رنگ نیز منابع بی‌نظیری برای کنکورهای هنر هستند و شامل کتاب آموزشی و یا تمرین و تست می‌شوند. محبوب‌ترین و در واقع پرفروش‌ترین کتب مختص کنکور هنر از انتشارات کارنامه کتاب عبارت‌اند از:

کتاب‌های انتشارات کارنامه کتاب برای چه کسانی مناسب هستند؟

تنوع کتب این انتشارات بسیار بالا است و در نتیجه طیف وسیعی از افراد علاقمند به هنر می‌توانند از کتب این انتشارات استفاده کنند. مخاطبین کتب انتشارات کارنامه کتاب را می‌توان به سه دستهٔ مخاطبین عام علاقمند به مباحث هنری، متقاضیان شرکت در کنکورهای هنر  و  دانشجویان رشته‌های مختلف هنر تقسیم‌بندی نمود. دستهٔ اول می‌توانند از کتب عمومی هنر این انتشارات همچون هنر در گذر زمان و دایره‌المارف هنر استفاده کنند و متقاضیان شرکت در کنکورهای هنر نیز می‌توانند از کتب الفبای هنر و یا ۷ رنگ و یا دیگر کتب این انتشارات بهره ببرند. دانشجویان رشته‌های هنر نیز بر اساس رشتهٔ خود می‌توانند کتاب‌های مربوطه همچون طراحی پارچه، مبانی نظری عکاسی، هنر سینما، تاریخ سینما و… از انتشارات کارنامه کتاب را خریداری کرده و به مطالعهٔ آن‌ها بپردازند.

کلام آخر

اگر دانشجوی رشته‌های هنری هستید، اگر می‌خواهید رتبهٔ خوبی در کنکورهای هنر کسب کنید و یا اگر صرفاً به مباحث مختلف هنری علاقمند هستید، کتب انتشارات کارنامه کتاب را از دست ندهید. این انتشارات به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف هنر و آموزش هنر کار می‌کند و تا کنون طیف وسیعی از کتاب‌های متنوع کاربردی و جذاب را در اختیار مخاطبین علاقمند به هنر قرار داده است.

کتاب‌های پرفروش کارنامه کتاب

کتاب‌های جدید کارنامه کتاب