سال 1403

افشین احمدی

کتاب‌های افشین احمدی

مهندس افشین احمدی از مدیران تألیف کتاب‌های گاج هستند که همکاری خود را با این ناشر آموزشی موفق، از سال ۸۲، در همان ماه‌های اولیهٔ تاسیس این انتشارات آغاز کرده‌اند. ایشان در طی ۱۸ سال همکاری با این مجموعه، بیش از ۳۰ عنوان کتاب در زمینهٔ شیمی دوره دوم متوسطه و کنکور تألیف کرده‌اند و به عنوان مدیر تألیف نیز، در ۲۰ عنوان کتاب فعالیت داشته‌اند. علاوه بر حوزهٔ تألیف، ایشان بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس در درس شیمی دارند. از جمله کتاب‌های تألیف شده توسط ایشان در انتشارات گاج، می‌توان به سری کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی، سیر تا پیاز، آی کیو، آی کیو پلاس، پرسمان و کتاب‌های کار شیمی اشاره کرد. همچنین ایشان در سال ۱۳۹۹، همکاری خود را با انتشارات منتشران آغاز کردند و اولین کتاب خود در این مجموعه را، با عنوان «تست شیمی جامع منتشران» روانهٔ بازار کردند که با توجه به جامع بودن و کیفیت بالا و مطلوب مباحث ارائه شده در آن، با استقبال خوبی از طرف داوطلبان کنکور مواجه شد.

تألیفات افشین احمدی از گذشته تا به امروز

پرسمان شیمی دهم گاج

کتاب‌های پرسمان گاج، با هدف موفقیت دانش‌آموزان در امتحانات مدرسه، کسب نمرات بالا و ارتقای معدل برای تمامی مقاطع تحصیلی منتشر شده است. این کتاب‌ها، شامل آموزش کامل، تمارین و نمونه سوالات امتحانی با پاسخ‌های تشریحی هستند و برای مطالعه در طول سال تحصیلی و همچنین شب امتحان، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کتاب کار شیمی دهم قرمز گاج

کتاب‌های کار گاج، مجموعه‌ای از پرسش‌های بدون جواب هستند که دانش‌آموزان با پاسخگویی به سوالات طرح‌شده در آن، نقاط ضعف خود را شناسایی و رفع می‌کنند. دانش‌آموزان قوی‌تر نیز، با حل این سوالات، مباحث را یک بار دیگر برای خود مرور و دوره می‌کنند. پرسش‌های طراحی شده در این کتاب‌ها، کاملاً منطبق با سرفصل‌ها و مباحث کتاب درسی است و طیف گسترده‌ای از سوالات، مانند سوالات مفهومی، محاسباتی، آزمونک‌های چهار گزینه‌ای و… در آن ارائه شده است. پرسش‌های هر تیپ، از سطح آسان تا سطح دشوار، به ترتیب چیده شده است و جهت جلوگیری از حجیم‌شدن کتاب، از طرح پرسش‌های تکراری جلوگیری شده است. ضمناً برای دانش‌آموزان برتر و قوی نیز، تعدادی پرسش دشوار طراحی شده که به خوبی می‌تواند ذهن این دسته از دانش‌آموزان را به چالش بکشد.

سیر تا پیاز شیمی ۲ گاج

در طراحی کتاب‌های سیر تا پیاز انتشارات گاج، تمامی تلاش نویسندگان بر آن بوده است که دانش‌آموزان بتوانند از آن به عنوان یک کتاب خودآموز استفاده کنند و معلمان گرامی نیز می‌توانند جهت پیشبرد برنامه‌های آموزشی منسجم و جامع در راستای تدریس مباحث، از این سری کتاب‌ها به عنوان یک الگوی استاندارد بهره بگیرند. در این کتاب‌ها، صفر تا صد مطالب کتاب درسی پوشش داده شده است و با توجه به کامل و مفصل بودن درسنامه‌های ارائه شده در آن، جای هیچ ابهام و سوالی در ذهن دانش‌آموزان باقی نمی‌ماند. علاوه بر درسنامه‌های کاربردی و کامل این کتاب، پرسش‌های تشریحی و تست‌های متنوع و طبقه‌بندی شده‌ای وجود دارد که از سطح ساده تا دشوار، چیده شده‌اند و دانش‌آموزان با توجه به سطح علمی و نیاز خود می‌توانند نسبت به حل آن‌ها اقدام کنند.

شیمی دوازدهم میکرو گاج

کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی گاج، یکی از کامل‌ترین مجموعه کتاب‌های کنکوری هستند که علاوه بر درسنامه‌های کامل که نکات تستی و کنکوری متعددی در آن ارائه شده است، تست‌های تألیفی و کنکوری زیادی را نیز در برمی‌گیرند. این کتاب‌ها مختص دورهٔ دوم متوسطه بوده و برای استفاده در طول سال تحصیلی نیز کاربرد دارند. نکات تستی موجود در درسنامه‌های این کتاب، به گونه‌ای طراحی شده که دانش‌آموزان پس از خواندن هر بخش، بتوانند به تست‌های مربوط به آن پاسخ دهند و علاوه بر سنجش آموخته‌های خود، با نحوه طراحی تست‌ها و همچنین دیدگاه طراحان کنکور آشنا شوند و تسلط کافی و لازم را بر مطالب پیدا کنند.

شیمی جامع کنکور منتشران

این کتاب جامع که مباحث شیمی هر سه پایه را در بر می‌گیرد، در ۸۰۰ صفحه و در قالب ۳ بخش اصلی «تست، درسنامه و پاسخ‌نامهٔ تشریحی» تنظیم شده و به چاپ رسیده و دانش‌آموزان می‌توانند با استفاده از این کتاب، در کم‌ترین زمان ممکن به بالاترین میزان تسلط در درس شیمی برسند. علاوه بر تست‌های تألیفی، تست‌های کنکور سال‌های اخیر نیز در این کتاب گردآوری و بر اساس سطح دشواری، از آسان به سخت چیده شده و آزمون‌هایی با عنوان «آزمون جمع‌بندی» نیز در انتهای هر فصل ارائه شده است.

کتاب‌های پرفروش افشین احمدی

کتاب‌های جدید افشین احمدی