مسلم بهمن آبادی

کتاب‌های مسلم بهمن آبادی

مسلم بهمن‌آبادی متولد دهم مرداد سال ۱۳۵۱ و فارغ‌التحصیل دبیری الهیات از دانشگاه تهران، از سال ۱۳۷۶ در زمینه تدریس و تألیف درس دین و زندگی با رویکرد کنکور سراسری فعالیت می‌کند. همچنین ایشان سابقه تدریس در بسیاری از مدارس و آموزشگاه‌های معتبر کنکور را دارند. از سوابق تدریس ایشان می‌توان به تدریس در مدارس نمونه انرژی اتمی اشاره نمود که منجر به همکاری چندین ساله ایشان با انتشارات الگو گردید. مسلم بهمن‌آبادی تألیفات متعددی در درس دین و زندگی داشته که کتاب‌های نوشته ایشان، از پرفروش‌ترین و معتبرترین منابع دین و زندگی کنکور سراسری به شمار می‌روند که در ابتدا با نشر سفیر خرد به چاپ می‌رسید که از سال ۱۳۹۸ به بعد با نام بهمن‌آبادی تولید و توزیع شد. مجموعه کتاب‌های درس دین و زندگی کنکور مسلم بهمن‌آبادی با توجه به رویکرد درس به درس و جزءبه‌جزء با استقبال بالایی از طرف دانش آموزان و داوطلبان کنکور مواجه شده است. دین و زندگی پایه (دهم و یازدهم) و دین و زندگی دوازدهم مسلم بهمن‌آبادی و کتاب دور تند دین و زندگی عناوین مجموعه کتاب‌های دین و زندگی استاد مسلم بهمن‌آبادی است. از نقاط قوت کتاب‌های استاد بهمن‌آبادی این است که در بخش درس‌نامه، کلمات و اصطلاحات مهم و کلیدی هر درس با رنگ متفاوت مشخص‌شده و انتخاب و نوشتن تیترهایی کاملاً خلاقانه و مفهومی برای بیشتر متن‌ها و پاراگراف‌های هر درس در قالب چند کلمه کلیدی، یادگیری بهتر و عمیق‌تر آن متن را میسر می‌کند. همچنین نویسنده با قرار دادن مطالبی تحت عنوان (نکات طلایی-ارتباط‌های متن با آیات-حدیث‌ها و دیگر موضوعات مربوط به آن- مشابهت‌ها و تفاوت‌ها) در بسیاری از عبارت‌های کتاب‌های ایشان، پاسخگویی به سؤالات ترکیبی مطرح شده در کنکور سراسری را آسان کرده است. تدریس متن کتاب در قالب نمودار درختی و برجسته کردن عبارات کلیدی این امکان را فراهم کرده است که دانش‌آموزان با سطح‌های علمی مختلف بتوانند به‌خوبی از آن بهره ببرند.

جناب آقای مسلم بهمن‌آبادی

  • فارغ‌التحصیل دبیری الهیات از دانشگاه تهران
  • مدرس درس دین و زندگی کنکور سراسری
  • ۲۳ سال سابقه درخشان تدریس در بهترین مدارس و مراکز آموزشی
  • مؤلف کتاب جامع دین و زندگی الگو خرداد ماه در سال ۸۶ تا ۹۳
  • مؤلف کتاب جامع دین و زندگی سفیر خرداد ماه در سال ۹۴ و ۹۵

مؤلف کتاب‌های دین و زندگی پایه و کنکوری

  • دین و زندگی پایه بهمن‌آبادی شامل دهم و یازدهم
  • دین و زندگی دوازدهم مسلم بهمن‌آبادی
  • دور تند دین و زندگی بهمن‌آبادی

در ادامه مطلب، به بررسی ویژگی‌های هر یک از تألیفات ایشان خواهیم پرداخت:

کتاب دین و زندگی پایه دهم و یازدهم

کتاب جامع دین و زندگی سال دهم و یازدهم بهمن‌آبادی، حاوی نکات و مطالب بسیار ارزنده‌ای است و ازاین‌رو منبعی کامل و جامع برای داوطلبان کنکور سراسری به شمار می‌رود. از خصوصیات ویژه این کتاب می‌توان درس‌نامه کامل و جامع و تست‌های متنوع، تست‌های تألیفی (خط به خط) و مفهومی، ترکیبی بسیار نزدیک به سؤالات کنکور است. استفاده از این کتاب برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم و همچنین دانش آموزان دوازدهم (برای جمع‌بندی مطالب پایه) پیشنهاد می‌شود. زبان و لحن کتاب کاملاً روان و قابل فهم است و دانش‌آموزان مختلف فارغ از هر سطح علمی مختلف می‌توانند به بهترین شکل از آن استفاده کرد. کتاب جامع دین و زندگی سال دهم و یازدهم پاسخگویی همه نیازهای یک داوطلب کنکور سراسری و برای افرادی که به دنبال درصد بالا در درس دین و زندگی هستند، شدیداً توصیه می‌شود.

کتاب دین و زندگی پایه دوازدهم

کتاب جامع دین و زندگی سال دوازدهم انتشارات بهمن‌آبادی منبعی مطمئن برای پوشش کلیه مطالب درسی و نیز کنکور سراسری به شمار می‌رود. در این کتاب که شامل تست تألیفی و مفهومی و همچنین شامل سؤالات کنکور سراسری است، سعی بر این شده که دانش‌آموزان به سطح بالایی از تسلط بر پاسخگویی به سؤالات چهارگزینه‌ای درس دین و زندگی برسند. هدف این کتاب، آموزش عمیق مفاهیم به دانش‌آموزان و آشنا کردن ایشان با سؤالات تستی متنوع و کافی برای کسب موفقیت در کنکور سراسری است. حجم کتاب با توجه به پوشش ریزبینانه مطالب، کاملاً منطقی است. هم‌چنین فونت و سایز کلمات مناسب است و صفحه‌آرایی کتاب به‌خوبی صورت گرفته و منسجم بودن آن، باعث تمرکز بیشتر خواننده بر مطالب اصلی می‌شود. استفاده از این کتاب به تمامی دانش‌آموزان توصیه می‌شود.

کتاب دور تند دین و زندگی کنکور

اگر داوطلبان کنکوری به دنبال موفقیت در درس دین و زندگی هستند، باید به هنگام مطالعه درس دین و زندگی، حسابی مفهومی درس بخوانند و حواسشان به جزئیات کتاب درسی هم خیلی جمع باشد. کتاب دور تند دین و زندگی انتشارات بهمن‌آبادی یک منبع جامع و دقیق برای بررسی و تحلیل موشکافانه کلیه مطالب، آیات، احادیث و ابیات درس دین و زندگی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به همراه نکات ترکیبی، ارتباطی و شواهد کنکوری است که به‌طور کاملاً حرفه‌ای تیپ‌های سؤالات درس دین و زندگی را پوشش داده است. حجم کتاب خیلی مناسب بوده و نکات نهفته در آن کاملاً کاربردی و بااهمیت هستند. دانش آموزان هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم با هر سطح علمی می‌توانند به‌خوبی از این کتاب استفاده کنند و تهیه آن مخصوصاً به دانش آموزان پایه دوازدهم که کنکور سراسری را پیش رو دارند و به دنبال منبعی برای جمع‌بندی و مرور سریع نکات درس دین و زندگی هستند، توصیه می‌شود. بهتر است برای دسترسی به «درس‌نامه کامل‌تر هر درس»، «شرح کامل تمامی آیات، روایات و اشعار» و «تست‌های تألیفی خط‌به‌خط»، برای تسلط بیشتر بر مفاهیم دین و زندگی و کسب بالاترین درصد در کنکور سراسری، این کتاب را در کنار کتاب‌های «دین و زندگی جامع بهمن‌آبادی» و «دین و زندگی دوازدهم بهمن‌آبادی» مطالعه نمایید.

کتاب‌های پرفروش مسلم بهمن آبادی

کتاب‌های جدید مسلم بهمن آبادی