سال 1403

دور دنیا در چهار ساعت گاج

کتاب‌های دور دنیا در چهار ساعت گاج

همان طور که می‌دانید یکی از مراحل نهایی آمادگی برای شرکت در کنکورهای سراسری پاسخگویی به سؤالات کنکورهای سال‌های قبل به صورت شبیه‌ساز است. در این راستا، دانش‌آموزان هر چه بیشتر بتوانند شرایط آزمون کنکور را برای خود شبیه‌سازی کنند، می‌توانند به تخمین بهتری از عملکرد خود دست یافته و بهتر هم می‌توانند برای مدت زمان باقیمانده تا کنکور برنامه‌ریزی نمایند. بسیاری از انتشارات کتب کمک آموزشی مطرح کشور بسته‌هایی مختص این کار در اختیار دانش‌آموزان قرار داده‌اند. یکی از بهترین موارد بسته‌های دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات بین‌المللی گاج است. در ادامه بسته‌های دور دنیای گاج که برای رشته‌های تجربی، ریاضی و انسانی موجود است، را با جزئیات کامل معرفی خواهیم کرد و به شما می‌گوییم که چرا این بسته‌ها برای دوران نزدیک به کنکور بهترین انتخاب هستند.

معرفی و بررسی کلی کتاب‌های سری دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات گاج

بسته‌های دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات گاج شامل سؤالات جدیدترین کنکورهای سراسری می‌شوند. این بسته‌ها سؤالات را به صورت شبیه‌ساز کنکور اصلی ارائه کرده‌اند که یعنی در این  بسته‌ها برای هر آزمون مشابه کنکورهای سراسری چند دفترچه  سؤال و پاسخبرگ ارائه شده است. دفترچه سؤالات و پاسخبرگ‌های این بسته‌ها شبیه به دفترچه سؤالات کنکورهای سراسری هستند. البته پاسخبرگ‌ها در یک دفترچه جداگانه قرار داده شده‌اند. پاسخ تشریحی تمامی آزمون‌های یک بسته نیز به صورت جلدی مجزا به فروش می‌رسد. در ضمن، پاسخنامهٔ کلیدی تمامی آزمون‌ها در دفترچه‌ای مجزا در داخل بسته‌های دور دنیا گاج قرار داده شده است. یک ویژگی که بستهٔ دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات گاج را از دیگر بسته‌های مشابه متفاوت می‌سازد، ارائهٔ تعداد زیادی آزمون‌های مبحثی از تمامی مباحث موجود در کنکور اصلی است. بدین ترتیب دانش‌آموزان پس از آزمون دادن و تحلیل آزمون‌های بسته‌های دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات گاج می‌توانند از مباحثی که در آن ضعف دارند، سؤالات بیشتری را حل کنند و تمرین بیشتری داشته باشند. در تمامی بسته‌های سری دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات گاج برای هر سری دفترچه سؤال یک کتاب شامل آزمون‌های مبحثی دروس آن دفترچه ارائه شده است. در ضمن، پاسخ تشریحی سؤالات این ازمون‌های پشتیبان نیز موجود است. در آخر، لازم به ذکر است که بستهٔ دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات گاج مختص هر رشته شامل یک دفترچه می‌شود که در آن نکات مشاوره‌ای مفیدی به همراه تحلیل دقیق کنکور دی ماه ۱۴۰۱ از آن رشته وجود دارد.

بسته‌های دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات گاج برای رشته‌های ادبیات و علوم انسانی، ریاضی – فیزیک و علوم تجربی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است. این سری دروس عمومی کنکورها را در بسته‌ای جداگانه ارائه می‌کرد که با توجه به حذف شدن این دروس از کنکورهای سراسری دیگر نیازی به خرید جداگانهٔ بستهٔ مربوط به سؤالات عمومی نیست. در ضمن، همان طور که می‌دانید کتب درسی در سال‌های اخیر تغییرات فراوانی داشته‌اند و به همین دلیل برخی از سؤالات کنکورهای سال‌های گذشته برای متقاضیان شرکت در کنکورهای سال ۱۴۰۲ و بعدتر مناسب نیستند. برای حل این مشکل، مؤلفان بسته‌های دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات گاج سؤالات نامربوط به کتب درسی جدید را تغییر داده و یا جایگزین نموده‌اند. البته دقت کنید که این امر به صورت ماهرانه انجام شده است تا سطح و سبک سؤالات به کنکور دی ماه سال ۱۴۰۱نزدیک باشد. جدول زیر تعداد و سال‌های آزمون‌های ارائه شده در بسته‌های دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات گاج را نشان می‌دهد:

 

نگاهی بر آزمون‌های بسته‌های دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات گاج

رشته

تعداد آزمون‌ها

سال برگزاری آزمون‌ها

ادبیات و علوم انسانی

۹

از سال ۹۸ تا دی ماه ۱۴۰۱

ریاضی و فیزیک

۱۲

از سال ۹۵ تا دی ماه ۱۴۰۱

علوم تجربی

۱۰

از سال ۹۸ تا دی ماه ۱۴۰۱

 

بسته‌های سری دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات گاج برای چه دانش‌آموزانی مناسب هستند؟

به طور کلی بسته‌های سری دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات گاج برای تمامی متقاضیان شرکت در کنکورهای سراسری مناسب است. از آن جا که این بسته‌ها شامل سؤالات کنکورهای سال‌های قبل می‌شود، سطح سؤالات این بسته‌ها کاملاً استاندارد است و دانش‌آموزان باید به تسلطی در همین سطح بر مباحث برسند. از طرفی، این بسته‌ها این امکان را به دانش‌آموزان می‌دهند که شرایط جلسهٔ آزمون را به صورت صد درصدی شبیه‌سازی کنند؛ در نتیجه خریداری این بسته به تمامی متقاضیان شرکت در کنکورهای سراسری پیشنهاد می‌گردد.

کتاب‌های سری دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات گاج مناسب استفاده در چه بازهٔ زمانی از سال تحصیلی هستند؟

بهترین زمان استفاده از بسته‌های  دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات گاج هفته‌ها یا ماه‌های نزدیک به کنکورهای سراسری است. دانش‌آموزان باید ابتدا تمامی مطالب را در طی یک برنامه‌ریزی بلند مدت در طول سال تحصیلی دوازدهم مطالعه کنند و سپس به سراغ بستهٔ دور دنیای مختص رشتهٔ خود بیایند. بدین ترتیب با پاسخدهی به آزمون‌های بسته‌های دور دنیای گاج، هم مطالب به طور کامل مرور می‌شود و هم در صورت شبیه‌سازی جلسهٔ کنکور، دانش‌آموزان به دیدی واقع‌گرایانه از میزان تسلط خود بر مباحث می‌رسند و می‌توانند رتبهٔ حدودی خود را متوجه شوند. البته دقت کنید که دانش‌آموزان پس از پاسخدهی به آزمون‌های بسته‌های دور دنیا در ۴ ساعت گاج، باید برای تحلیل آزمون، رفع اشکال و مرور مجدد مطالبی که در آن‌ها ضعف دارند فرصت کافی داشته باشند و به همین دلیل بهتر است که استفاده از این بسته به چند روز مانده به کنکور موکول نگردد. تعیین زمان دقیق آزمون گرفتن از خود به کمک بسته‌های دور دنیا در ۴ ساعت گاج به توانایی و شرایط خود دانش‌آموزان بستگی دارد و از دانش‌آموزی به دانش‌آموز دیگر ممکن است متفاوت باشد.

کلام آخر

بسته‌های سری دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات گاج یکی از بهترین انتخاب‌ها برای روزها و ماه‌های نزدیک به کنکور هستند. این بسته‌ها بسته به رشته ۹ تا ۱۲ مورد از جدیدترین سری آزمون‌های سراسری را به صورت کاملاً شبیه‌سازی شده ارائه نموده‌اند. هر بسته شامل دفترچه‌های مجزا برای سؤالات آزمون‌ها، پاسخبرگ‌های استاندارد، دفترچه تحلیل کنکور دی ماه ۱۴۰۱ و کتب آزمون‌های پشتیبان می‌شود. کتب آزمون‌های پشتیبان شامل تعداد زیادی آزمون مبحثی از تمامی مباحثی که در کنکور می‌آیند می‌شوند. پاسخ کلیدی سؤالات هر بسته در داخل بسته قرار داده شده است اما پاسخ تشریحی سؤالات به علت حجم بالا، در کتابی مجزا قرار داده شده است. دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی و فیزیک، ادبیات و علوم انسانی و علوم تجربی می‌توانند به کمک بستهٔ دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات گاج مخصوص به رشتهٔ خود سؤالات کنکورهای سال‌های پیش را همراه با شبیه‌سازی فضای کنکور اصلی از خود آزمون بگیرند و دید نسبتاً دقیقی از عملکرد خود برسند و رتبهٔ خود را تخمین بزنند. در ضمن، پاسخنامهٔ تشریحی این بسته‌ها امکان تحلیل آزمون دقیق را به دانش‌آموزان می‌دهد و آزمون‌های مبحثی ارائه شده در این بسته‌ها نیز قادرند دانش‌آموزان را در رفع اشکال و تقویت نقاط ضعف خود کمک کنند.

کتاب‌های پرفروش دور دنیا در چهار ساعت

کتاب‌های جدید دور دنیا در چهار ساعت